Campanya de recollida d’aliments en col·laboració amb Càritas.

Els alumnes de 2n de Batxillerat de Religió dediquen part del primer trimestre a realitzar una campanya de recollida d’aliments per a Càritas Altea.

En primer lloc, acudeixen a la seu de Càritas, on són rebuts per la presidenta i alguns voluntaris. Aquesta experiència els serveix per a conèixer el treball de l’organització.

Després, duen a terme una labor de conscienciació per a mostrar la realitat de les persones més vulnerables als seus companys de l’institut.

Finalment, la campanya culmina el 22 de desembre amb la realització d’un mercat ambulant solidari i una rifa benèfica.
A més, compten amb la col·laboració d’altres departaments. El departament d’Agroecologia aporta la venda de productes del camp i el d’Educació Física organitza una carrera solidària.

Com a resultat d’aquestes activitats, s’han recaptat 895 euros.

Aquesta setmana, els alumnes han anat a comprar els productes necessaris per a Càritas i els han portats a la seu.

La gran implicació dels alumnes al llarg de tot el trimestre ha mobilitzat a la resta de la comunitat educativa. Gràcies a ells, al seu esforç i a les seues ganes, el projecte ha sigut un èxit.