La digitalització de processos arriba a FP Turisme Altea

El Departament de Turisme de l’IES Bellaguarda arriba a un acord amb la tecnològica de digitalització de processos Iristrace per utilitzar la seua eina més innovadora.

Amb açò, l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior en Gestió d’Allotjaments Turístics d’Altea no només es capacita per treballar amb el PMS (Sistema de gestió hotelera) Avirato, si no que també desenvoluparà competències relacionades amb la digitalització d’altres processos hotelers.

La solució de Iristrace permet implementar processos de control que fins ara es duen a terme de manera manual, en un entorn virtual fàcil i optimitzat per obtindre una major productivitat i millorar la comunicació dels equips de treball. Processos com, per exemple, auditoria de manteniment, de seguretat, higiene alimentària, de qualitat, etc.

Com a conseqüència de la creixent competitivitat hotelera, els hotels han de millorar els seus processos de gestió per fer-los més competitius, eficients i eficaços. Han de deixar a una banda el model de gestió basat en nombrosos formularis i documentació en paper per donar lloc a un model ràpid, eficient i més econòmic.

Per aquest motiu, l’FP Turisme Altea aposta per capacitar a l’alumnat amb aquest software de gestió de processos i que desenvolupen les competències necessàries per implementar la digitalització als hotels i altres empreses turístiques.

Novament, amb aquesta incorporació, esperem que els hotelers de la regió vegen a FP Turisme Altea de l’IES Bellaguarda com un facilitador de talent per a la seua activitat.