Convocatòria assemblea general AMPA / Convocatoria asamblea general AMPA.

Por la presente, se convoca a todos los padres y madres de los alumnos del I.E.S.  de Bellaguarda, a la Asamblea General Ordinaria del AMPA de dicho instituto, que tendrá lugar el miércoles 19 de Octubre, en el Aula de Usos Múltiples del instituto, a las 19:00h en primera convocatoria y a las 19:30h en segunda, con el siguiente orden del día:

1. Lectura y aprobación del acta de la sesión anterior. [ ENLACE ]
  2. Dar conocimiento de la memoria del AMPA curso 2021/22.
  3. Aprobación de las cuentas del ejercicio 2021/22. [ ENLACE ]
  4. Aceptación de una de las propuestas de presupuesto del AMPA para el curso 2022/23. [ ENLACE ]
  5. Elección de la nueva junta directiva.
  6. Se pide una persona voluntaria para representar al AMPA en Consejo Escolar.
  7. Aprobar una cuota para ser socios de 20 euros a partir del curso 2023-2024.
  8. Aprobar el contratar APP móvil para registrar socios y gestionar el pago de las cuotas.
  9. Ruegos y preguntas.

JUNTA  DIRECTIVA  DEL  AMPA  DEL  I.E.S.  Bellaguarda

Per la present, es convoca a tots els pares i mares dels alumnes de l’IES de Bellaguarda, a l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA d’aquest institut, que tindrà lloc el dimecres 19 d’Octubre, a l’Aula d’Usos Múltiples de l’institut, a les 19:00h en primera convocatòria i a les 19:30h en segona, amb el següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació de l‘acta de la sesió anterior. [ ENLLAÇ ]
  2. Donar a conèixer la memòria de l‘AMPA curs 2021/22.
  3. Aprovació dels comptes de l’exercici curs 2021/22. [ ENLLAÇ ]
  4. Aceptació d’una de les propostes del presupost de l‘AMPA per al curs 2022/23. [ ENLLAÇ ]
  5. Elecció de la nova junta directiva.
  6. Es demana una persona voluntària per a representar a l’AMPA en Consell Escolar.
  7. Aprobar una quota per a ser socis de 20 euros a partir del curs 2023-2024.
  8. Aprobar contractar APP de mòbil per a registrar els socis y gestionar el pagament de les quotes.
  9. Precs i preguntes.

JUNTA  DIRECTIVA  DE  L’AMPA  DE  L’I.E.S.  Bellaguarda

FlayerAsambleaGeneral22-23

PDF Embedder requires a url attribute