Nou sistema digital PMS per a l’FP en Turisme

L’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior en Gestió d’Allotjaments Turístics es capacita per treballar amb eines digitals com el PMS (Property Management System) Avirato, des d’on es pot gestionar l’administració de tot l’hotel.

L’IES Bellaguarda ha signat un acord amb la tecnològica de gestió hotelera Avirato per dotar al centre del sistema de gestió que permet als professors i alumnes simular situacions reals de gestió. Es tracta d’un “cloud software” que permet la pràctica real d’activitats als hotels, cadenes hoteleres, apartaments turístics, cases rurals i qualsevol altre tipus de negoci hoteler.

Quant a les competències que desenvoluparan els/les alumnes del cicle, podran gestionar la configuració del programa per a un hotel, la creació dels productes i serveis, la gestió de reserves, marketing, “Revenue Management”, manteniment, neteja de l’hotel, així com el “check-in” digital.

Amb aquesta incorporació, esperem que els hotelers de la regió vegen a l’FP Turisme Altea de l’IES Bellaguarda com un facilitador de talent per a la seua activitat.