Joan Borja ens parla de Joan Fuster.

El professor de la Universitat d’Alacant, Joan Borja, va visitar l’IES Bellaguarda el divendres dia 8 d’abril per donar una xarrada a l’alumnat de 2n de batxillerat sobre l’autor Joan Fuster.

Fou invitat pel departament de Valencià per tal de commemorar el centenari del naixement de l’escriptor de Sueca i perquè el Diccionari per a ociosos, una de les obres més emblemàtiques de Fuster és part del temari. Joan va delectar a tots els assistents que van gaudir de l’excel·lent exposició amb la seua brillant oratòria. L’alumnat va tenir l’oportunitat de participar activament durant el torn de preguntes.

Des del centre volem expressar el nostre infinit agraïment a Joan per la seua contribució altruista amb aquesta casa que també ha sigut i continuarà sent la seua. Esperem que torne aviat.