Teatre en francés

El dimarts 1 de febrer, 80 alumnes de francés de 1ESO, 2ESO i 3ESO de l’IES Bellaguarda van assistir a l’obra de teatre “Cyber amour” que va tindre lloc a la Casa de Cultura de l’Alfàs del Pí. Aquesta obra, interpretada per actors nadius, va agradar molt tant a l’alumnat com al professorat.

D’aquest èxit d’assistència té gran part de culpa l’AMPA de l’IES Bellaguarda i la Regidoria d’Altea que han cofinançat íntegrament el desplaçament en dos autobusos a la localitat veïna de l’alumnat, soci i no soci.

El martes 1 de febrero, 80 alumnos de francés de 1ESO, 2ESO y 3ESO del IES Bellaguarda asistieron a la obra de teatro “Cyber amour” que tuvo lugar en la Casa de Cultura de Alfaz del Pí. Esta obra, interpretada por actores nativos, gustó mucho tanto al alumnado como al profesorado.

De este éxito de asistencia tiene gran parte de culpa el AMPA del IES Bellaguarda y la Regidoria de cultura de Altea quienes han cofinanciado íntegramente el desplazamiento en dos autobuses a la localidad vecina del alumnado, socio y no socio.