Premis a l’esforç acadèmic de l’Ajuntament d’Altea

El Consell Municipal de xiquets i xiquetes, presidit per la regidora d’Educació, Vicenta Pérez, ha entregat aquest matí els premis a l’esforç acadèmic del curs 2020-2021 a 4 alumnes de l’IES Bellaguarda. Aquests guardons, destaquen l’esforç dels xiquetes i xiquetes i és atorgat pels membres del Consell.

El lliurament de premis s’ha realitzat per part dels xiquets i xiquetes membres del Consell que han destacat les raons que els han impulsat per a triar a cadascun dels seus companys. Els premiats en educació prevalguera han sigut: Alicia Hernández García del CEIP Altea La Vella; Leyre Galera Ferrer del CEIP L´Olla; Bruno Aránega Cano del CEIP Garganes; Juan San Martin Machado del CEIP Blanquinal i Lina Benabdelhadi del CEIP Les Rotes. En Educació Secundària els xiquets guardonats han sigut: Asunción Villaescusa Ruiz de l’IES Bellaguarda i Kiara Cepeda Rico de l’IES Altaia.

“Voldria felicitar a tots els premiats, pel seu esforç demostrat tot el curs, i faig extensiva aquesta felicitació als seus pares i professors, per la seua gran labor”, ha comentat Vicenta Pérez, regidora d’Educació.

Després de l’acte de lliurament de premis s’ha constituït el nou Consell Municipal de xiquets i xiquetes; com cada any, és necessari renovar part del Consell perquè hi ha alumnes que han canviat de primària a secundària o finalitzat la seua etapa educativa. Els nous membres són: Noa María Neam Bara del CEIP Altea la Vella; Eloy Gómez Sellés, CEIP Blanquinal; Ariadna Amo Gallego, CEIP L’Olla; Maya Villanueva Tomé, CEIP Les Rotes; Mohamed Benabdelhadi Harrandou, Alejandro García Boronat i Vicent Martínez Marí de l’IES Altaia i Gorka Rodríguez García, Denis Javier Silagoyi i Yoel Ioaniciu Rojo de l’IES Bellaguarda.