SOL·LICITUD DEL TÍTOL DE TÈCNIC O TÈCNIC SUPERIOR

L’alumnat que ha finalitzat el cicle formatiu de grau mitjà o superior al nostre centre ha de sol·licitar el títol corresponent online.

1. Requisits per obtenir el títol de tècnic en grau mitjà i grau superior

Cal haver superat els estudis de Cicles Formatius de Grau Mitjà o Grau Superior en el nostre centre.

2. Documents necesaris per a sol·licitar el títol

Tota la documentació requerida més a baix ha d’entregar-se en la secretaria del centre:

L’alumnat que ha finalitzat el cicle formatiu de grau mitjà o superior al nostre centre ha d’entregar en la secretaria del centre la següent documentació per a  obtenir tenir el titol acadèmic:

1. Sol·licitud de títol a expedir correctament emplenada.
  2. Justificant d’haver pagat les taxes per Expedició del títol. L’import de la taxa emesa dependra de la teua situació particular (família nombrosa, monoparental, discapacitat, etc.) i que disposes de document oficial i en vigència que ho justifique.
  3. Una fotocòpia del DNI o NIE en vigor.
  4. Documentació acreditativa de l’exempció total o parcial del pagament de les taxes del títol, si és el cas.
  5. Autorització de trámits a secretaria (per tal de recollir el títol si la persona interessada no pot vindre a per ell). [PDF]

Més informació en la web de Conselleria [ENLLAÇ]