Regidoria d’Educació organitza tallers extraescolars gratuïts

La regidoria d’Educació posa en marxa un programa de tallers formatius i lúdics dirigits als xiquets/as i joves de la localitat amb la finalitat d’oferir-los la possibilitat d’inscriure’s en diferents activitats extraescolars de diverses temàtiques.

Els tallers que s’ofereixen són els següents:

• Taller de fotografia. Torn A al matí el 13, 20, 27 de març i 3 d’abril; alterne B a la vesprada del 6 al 9 d’abril i torn C a la vesprada el 3, 10, 17 i 24 d’abril.
  • Street dance. Dimarts i dijous de 16 h a 17 h per a xiquets de 5 a 7 anys, de 17:10 a 18:10 per a xiquets de 8 a 10 anys, de 18:20 a 19:20 per a joves d’11 a 14 anys i de 19:30 a 20:30 per a joves de 14 a 17 anys.
  • Teatre jove. Dirigit a joves d’11 a 17 anys, divendres de 17 h a 18:30.
  • Taller per a superar exàmens amb èxit. 15 d’abril per a primària de 16 h a 18 h i 16 d’abril, de 16 h a 18 h per a secundària i de 18:15 a 20:15 per a batxillerat i cicles.
  • Taller “Controla les xarxes socials”. Dirigit a joves d’11 a 15 anys, el 21 d’abril de 16 h a 18 h.

La inscripció, que serà totalment gratuïta, es podrà formalitzar en el departament educació de l’Ajuntament d’Altea situat en la planta baixa per mail (auxeducacio@altea.es) o telefonant 96 584 13 00. Les places són limitades i la selecció es realitzarà per ordre d’inscripció.

Segons ha explicat l’edil d’Educació, Vicenta Pérez, “el nostre alumnat està patint també les conseqüències de les restriccions de la pandèmia que ha portat al fet que duguen a terme menys activitats extraescolars i es queden més a casa. Necessiten reprendre accions que els motive a eixir al carrer i a participar juntament amb altres persones en aquesta mena de tallers”. A més, insisteix: “Per descomptat s’aplicaran els protocols de prevenció enfront de la COVID-19 i la programació quedarà supeditada a l’evolució de la pandèmia. Alguns tallers, com el de Street Dance, es posaran en marxa més endavant quan s’amplien les restriccions i les autoritats sanitàries ho permeten, però s’obri el termini d’inscripció en tots els tallers per a anar configurant els grups”.

Aquest programa d’activitats està subvencionat per la Conselleria d’Educació en el marc destinat a la realització d’activitats extraescolars dirigides a la població escolar per a compensar els efectes negatius del confinament a conseqüència de l’emergència sanitària ocasionada per la COVID-19.