L’aparador nadalenc

En les imatges podem vore als alumnes de segon d’FPB realitzant diferents tasques relacionades amb la preparació i el muntatge d’un aparador. Com tots els anys la Cafeteria Filharmònica ens cedeix el seu aparador perquè l’adornem i participem en el concurs. Enguany hem aconseguit el primer premi empatat en un altre.

Els alumnes realitzen treballs de floristeria en els seus davantals o uniformes, preparació de l’estructura de l’aparador, adequació de fustes i palets, així com cornelles en verd ornamental i planta viva també.

El tema de l’aparador enguany ha sigut una simbolització d’Altea: la part esquerra pintada de blava és el mar, unes vores rodades junt en unes crasses el riu i la platja, les jardineres de fusta simbolitzen els antics terrats de cultiu, l’escala de troncs de pi ens puja al Nadali, per últim, la taula de pi representa la cafeteria.