REPARTIMENT LOTS de LLIBRES. XarxaLlibres Curs 2020/2021

Estimats pares, mares i tutors,

Reben una cordial salutació en la present carta. La mateixa és per a informar-los sobre alguns canvis que s’han produït en el funcionament de Xarxallibres.

A partir d’aquest curs, els llibres seran entregats a l’alumnat participant en el banc de libres i també, al final de curs seran retornats pel mateix alumnat. Això es deu en part per les noves circumstàncies (conegudes per tots/as) que emboliquen aquest curs i en part també per a agilitzar el procés.

En el lot de llibres que l’alumnat rep, trobaran adjunts:

– Els folres dels llibres que estan per a canviar.

– El  Document a emplenar pels pares, mares o tutors, on consta el lot de llibres que l’alumnat ha rebut,  l’estat en què es troben aquests llibres i l’acceptació de les normes de participació i ús del banc de llibres. Aquest document ha de ser entregat a els/les tutors/es  abans del 30 de setembre de 2020. És molt important que en aquest document aparega  el seu número de telèfon.

– La Fitxa d’incidències detectades en els llibres. Totes les possibles incidències que no apareguen en aquestes fitxes seran atribuïdes a l’alumna/o receptor del lot de llibres.

És de gran importància per a la continuïtat de l’alumne/a en el banc de llibres que tant el document de compromís amb el banc de llibres com la fitxa d’incidències,  siguen entregats.

QUALSEVOL DUBTE O INCEDÈNCIA, PODEN CONTACTAR AMB LA COORDINADORA DEL PROGRAMA:  xarxallibresbellaguarda@gmail.com

Atentament,

Carmen Bolea Navarro.

Coordinadora de Xarxallibres. IES Bellaguarda, Altea.