HORARI RECOLLIBRES · TORN ÚNIC 2020

10:15 – 11:30 4t ESO B 3r ESO C 10:30 – 12:00 2n ESO C 1r ESO A 1r ESO D
11:30 – 12:45 4t ESO C 3r ESO A 12:00 – 13:30 2n ESO D 1r ESO B 1r ESO E
12:45 – 14:15 2n ESO A 3r ESO D

Alumnat de 3r i 4t TRAMS DE 25 min. per cada 10 alumnes.

Alumnat de 1r i 2n TRAMS DE 30 min. per cada 10 alumnes.

Els tutors citaran per ordre a l’alumnat a l’entrada del Centre.

ENGUANY L’ALUMNAT FARÀ LES GESTIONS D’ENTREGA

No caldrà que els pares o tutors legals facin esta gestió, en cas d’incidència es contactarà amb els pares per esmenar-la o reposar els llibres. Tot l’alumnat entregarà els seus lots complets en convocatòria ordinària. No hi haurà un altre torn.

RESPECTAR EL CALENDARI I L’HORARI D’ENTREGA

Cada grup té assignat un dia i un horari per a l’entrega de lots. Molt important respectar els torns i evitar aglomeracions que posen la salut de tots en risc.

CANVIEN TOTS ELS FOLRES PER NOUS O PORTE 5€ EN METÀL·LIC

Els folres són un element fonamental per la conservació dels llibres. Han de portar els folres  canviats per nous o portar 5 Euros en metàl·lic. Si faltara algun folre s’abonaran 5€ igualment.

PORTE REVISATS TOTS ELS LLIBRES QUE VA REBRE

Enguany, per motius excepcionals la revisió per part del centre NO podrà fer-se durant el mateix moment d’entrega. És responsabilitat del prestatari assegurar-se que entrega tot el material d’acord amb les normes que figuren adherides. El Centre es reserva el dret de reclamar la reposició d’aquells llibres on es detecten incidències durant la futura revisió.

DOCUMENT ACREDITATIU D’ENTREGA DE LLIBRES

El centre facilitarà un document fent constar que tots els llibres han sigut entregats. Si faltara algun llibre, rebran les instruccions per procedir a la reposició. En cas de no reposar el llibres perduts o deteriorats en els terminis indicats l’alumne/a serà exclòs del banc de llibres.

Qualsevol situació excepcional poden comunicar-la al coordinador XarxaLlibres adreçant-se al següent correu:
xarxallibresbellaguarda@gmail.com