NOVETATS AMPA

Diapositives de la benvinguda a les famílies de 6é de Primària

8 de maig de 2023 | Comentaris tancats a Diapositives de la benvinguda a les famílies de 6é de Primària

Comunicat AMPA sopar graduació

28 de febrer de 2023 | Comentaris tancats a Comunicat AMPA sopar graduació

Com en cursos anteriors, el nostre AMPA s’encarrega d’organitzar el sopar de graduació del nostre alumnat de 4t ESO i 2n BATXILLERAT. Si vols més informació sobre aquests esdeveniments fes clic en els enllaços a continuació.

Comunicat sopar graduació 4t ESO

Comunicat sopar graduació 2n BATXILLERAT

Reunió ordinària d’inici de curs de l’AMPA

11 d'octubre de 2022 | Comentaris tancats a Reunió ordinària d’inici de curs de l’AMPA

Dijous que ve, 13 d’octubre del 2022, a les 20:00h, després de la reunió dels tutors amb les famílies, es realitzarà la reunió ordinària d’inici de curs de l’Associació de Mares i Pares de l’Alumnat a la qual esteu convidats. Esperem la vostra assistència.

Resum AMPA acords consell escolar 10/11/2021

3 de desembre de 2021 | Comentaris tancats a Resum AMPA acords consell escolar 10/11/2021
REUNIÓN-DEL-CONSEJO-ESCOLAR-ORDINARIO-DEL-10-DE-NOVIEMBRE-2021

Pots descarregar el document complet ací.

Comunicat AMPA sopar orles 2022

3 de desembre de 2021 | Comentaris tancats a Comunicat AMPA sopar orles 2022
Comunicado-cena-orlas-2022

Pots descarregar el document complet ací.

CONCURS DE VÍDEO CURT

16 de novembre de 2021 | Comentaris tancats a CONCURS DE VÍDEO CURT

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la dona, la nostra AMPA ha organitzat un concurs de vídeos en format curt.

ANIMA’T I PARTICIPA!

Pots descarregar les bases completes del concurs ací

Mercat de llibres de primer i segon de batxillerat

2 de juliol de 2021 | Comentaris tancats a Mercat de llibres de primer i segon de batxillerat

El pròxim 21  de juliol, de 12.00 a 14.00, se celebrarà en l’institut un mercat de llibres de primer i segon de batxillerat. Podeu acudir tots aquells que estigueu interessats a comprar o vendre un llibre de qualsevol d’aquests dos cursos.

Llibres curs 2021-22:

1r Batxillerat:

Llibres 1r Batxillerat – IES BAHÍA DE BABEL

2n Batxillerat:

Llibres 2n Batxillerat – IES BAHÍA DE BABEL

Participants en l’I Concurs de Fotografia AMPA

12 de març de 2021 | Comentaris tancats a Participants en l’I Concurs de Fotografia AMPA

Us vam mostrar la gran faena que ha fet el nostre alumnat del centre en l’I Concurs de Fotografia AMPA. El jurat ho va tindre molt difícil per a triar guanyador.

Enhorabona a totes i a tots!

Resum AMPA acords consell escolar 23/03/2021

26 de febrer de 2021 | Comentaris tancats a Resum AMPA acords consell escolar 23/03/2021

RESUMEN AMPA ACUERDOS CONSEJO ESCOLAR 23 DE FEBRERO DE 2021

I CONCURS DE FOTOGRAFIA AMPA

4 de febrer de 2021 | Comentaris tancats a I CONCURS DE FOTOGRAFIA AMPA

Ho deixaràs escapar? Deixa’ns veure la teua creativitat i mostra l’o l’artista que portes dins.

PARTICIPA!

Consulta les bases ací.