Una visió de l’Univers i la Vida entre la Ciència i l’Art

Dijous passat 17 de novembre, dins de la Setmana de la Ciència, es va celebrar en el centre la xarrada amb el títol “Una visió de l’Univers i la Vida entre la Ciència i  l’Art”, presentada per l’investigador Luis Miguel Gutiérrez Pérez.

Aquest és neurobiólogo i investigador de l’Institut Nacional de Neurociència del CSIC, catedràtic de Biologia Molecular i Bioquímica de la UMH, i artista plàstic. Ens va parlar de l’origen i evolució de l’Univers i la Vida des de la ciència, però amb una perspectiva artística que pretenia enganxar a l’alumnat a través de l’emoció. Per a això, també ens va presentar dos de les seues obres, i que es veuen (en segon pla) en alguna de la fotos.

A la xarrada va assistir l’alumnat de 4t ESO de Biologia i Geologia, així com l’alumnat de 3r ESO D i el de 3r ESO PDC juntament amb les seues professores.