Assistència a representació teatral “El Quijote”

EL dia 15 de novembre de 2.022 l’alumnat de 1r de Batxillerat va assistir a la representació teatral d’una adaptació de la novel·la de “El Quijote”, de Miguel de Cervantes Saavedra, a càrrec del grup de teatre de l’editorial Micomicona.

Podem destacar l’originalitat de la representació, ja que mesclava el treball propi d’uns actors en els seus assajos, el teatre dins del teatre, al costat de la interpretació dels moments més importants de la trama novel·lesca. Va haver-hi moments divertits i altres que portaven a la reflexió sobre la condició de l’ésser humà (el valor de la paraula donada, la injustícia social, la dicotomia entre la realitat i els somnis, la ficció literària,…). Reflexió que continua sent tan actual com en l’època en la qual es va escriure.

La representació va tindre una gran acceptació entre l’alumnat, el comportament del qual en els trajectes d’anada i volta i durant la representació va ser correcta i adequada. Un professor del Departament, Andrés Hernández, va realitzar un xicotet reportatge fotogràfic sobre el treball dels ajudants d’escena i el seu treball (des del guió de la representació, als efectes especials i projeccions en l’escenari).