Situació de la dona a l’Iràn

Un grup d'alumnes i alumnes de 2n Batxillerat han estat investigant i informant-se sobre què està passant avui dia a l'Iran amb les dones i amb les protestes que s'estan duent a terme per tot el món des de l'assassinat, el setembre passat, d'una jove per portar el hijab mal posat. Després d'aqueix treball, l'han volgut compartir amb tota la comunitat educativa en un acte de suport a la situació d'aquestes dones.

Durant el temps d'esbarjo del dia 10 de novembre, ens han comptat quina és la situació actual i ens han llegit els manifestos que han elaborat en suport a aquestes dones. Hem finalitzat l'acte unint-nos al gest de "tall de pèl" i retirada de vels, de la mateixa forma que han fet moltes més persones per tot el món arran de l'horrible succés.

Ha sigut un acte en el qual s'ha volgut reivindicar la llibertat i el dret a triar, així com rebutjar la violència.

Ací podreu veure les imatges de l'acte, així com els pòster que han creat i podeu informar-vos més a través dels codis QR que apareixen en ells.