Els nostres amics i amigues finlandesos han vingut a veure’ns

El divendres 30 de setembre, 15 alumnes i alumnes de l’institut Heinäveden Lukio d’Heinavesi (Finlàndia) juntament amb dos dels seus professors, Esa i Anna, ens van fer una visita.

Des de fa 3 anys, l’alumnat d’anglés del nostre institut ha estat escrivint-se en aqueixa llengua amb alumnat d’aquest institut i, aquest curs han volgut veure com són les escoles ací i estrényer llaços amb nosaltres.

El nostre alumnat, juntament amb els seus profes d’anglés, els han ensenyat les nostres instal·lacions i els alumnes i alumnes de 1r de Batxillerat els han complimentats amb un aperitiu de productes típics de la nostra terra.

Ací us deixem unes fotos com a mostra del dia tan estupend que han compartit.

I això és només una bestreta a la visita d’altres estudiants estrangers que ens visitaran al maig per a iniciar projectes dins del marc Erasmus+.