L’IES Bahía de Babel per la PAU i la SOLIDARITAT

Davant l’horrible situació que estem vivint en l’actualitat, des del claustre de professors del centre considerem molt important treballar el tema del conflicte a Ucraïna amb el nostre alumnat i a més continuar treballant amb ells els valors de pau i solidaritat. Per això, s’han organitzat diverses activitats durant aquesta setmana que us passe a detallar.

De dilluns a dimecres, l’alumnat de 1r Batxillerat B de l’assignatura d’Història del Món Contemporani i gràcies a la inestimable col·laboració del nostre company Julián, passarà per la resta d’aules informant sobre la situació del conflicte amb Ucraïna i sobre el seu origen.

A partir de demà i fins al divendres realitzarem una recollida de material humanitari que posteriorment traslladarem al Centre Social Felicitat Sánchez.

Dimecres que ve 09/03 a les 12.45 hores , tota la comunitat educativa del centre està convidada a la celebració d’un acte per la Pau.

Us convidem a participar amb nosaltres en aquestes activitats.

Moltes gràcies per la vostra participació i col·laboració.