Eleccions al consell escolar

El pròxim 18 de Novembre es van a celebraran les eleccions al Consell Escolar del Centre, en les quals es renovarà la segona meitat del consell.

En el Consell Escolar del centre està representada tota la comunitat educativa (alumnat, professorat, família i PAS), i és aquest òrgan de representació el que participa de les decisions i projectes del centre que ens afecten a totes i a tots.

Perquè l’IES Badia de Babel és el centre de totes i tots nosaltres, us convidem a participar activament en el seu creixement, construint un centre democràtic, solidari i plural; i per a això us animem que participeu en aquestes eleccions, tant presentant les vostres candidatures com votant als vostres candidats i candidates.

Informacio-eleccions-consell-escolar

Podeu descarregar el document complet amb la informació ací.