PROGRAMA D’AULA COMPARTIDA

PROGRAMA D'AULA COMPARTIDA

Programa dissenyat per a fomentar la integració socioeducativa de l'alumnat. Els alumnes participen al llarg del curs de dos programes d'aprenentatge-servei. Un programa es porta a terme en la Residència d'ancians d'Albal (els alumnes elaboren jocs de taula i acudeixen a la residència a passar unes hores jugant i relacionant-se amb les persones majors), altre es porta a terme conjuntament amb la policia local i la residència canina (consisteix en l'ensinistrament de gossos) i un altre amb l’associació d’agricultura biològica Del camp a la Taula.

OBJECTIU GENERAL:

Millorar la competència emocional i les habilitats socials dels alumnes del grup PAC.

OBJECTIUS ESPECÍFICS:

1. Reduir l'absentisme i l'abandonament escolar prematur i incrementar la taxad'escolarització en l'educació postobligatòria.

2. Millora de la convivència. Millorar la competència emocional i les habilitats d'interacció social de l'alumnat per aconseguir una major integració socioeducativa.

TALLER JARDINERIA

pac jardineria