CONSELL ESCOLAR

• Claudia Mira Lillo

PAS:

• Mercedes Romà Ivorra

Acords adoptats en el Consell Escolar Ordinari del 04/11/22:

INFORMACIÓ DEL CONTINGUT DE LA RESOLUCIÓ DEL PROGRAMA DE DINAMITZACIÓ DE BIBLIOTEQUES I FOMENT DE LA LECTURA.

• S’explica al membres del Consell que volem sol·licitar el Programa de Dinamització de Biblioteques i Foment de la Lectura. Si ens ho concedeixen ens donaran una quantitat per a poder ampliar els fons bibliogràfics i fer activitats de foment de la lectura.
  • Que tenim el programa PROA+ en el qual disposem també de uns diners per a la dinamització de biblioteques que completaran els anteriors.
  • Volem ampliar els fons bibliogràfics amb revistes de ciència, d’anglés, còmics que puguen interessar als alumnes i per a les aules farem unes xicotetes biblioteques de aula on posarem algun moble amb llibres, com per exemple diccionaris.
  • A més, volem crear un racó de lectura a la Biblioteca on posarem un sol de terra especial, sillons, una tauleta per a un ordinador, ebooks, tablets, per a fer la lectura més atractiva per als alumnes.

Es va acordar fer una reunió amb l’equip docent de 2n d’ESO per a abordar aspectes educatius i de convivència.

Acords adoptats en el Consell Escolar Ordinari del 08/09/22:

ORGANITZACIÓ DELS GRUPS.

• Per al curs 2022/23 tindrem 3 primers d’ESO, 2 segons, 2 tercers i 1 PDC, 2 quarts i 1 quart PR4. De moment sóm 212 i 30 professors.
  • Al 1r ESO tenim 2 àmbits, l’àmbit lingüístic que té les assignatures de Valencià, Castellà i Geografia i Historia i l’àmbit científic que té les assignatures de Matemàtiques,Biologia i Geologia i Tecnologia.

REUNIONS

• S’intorma que la reunió inicial de pares amb tutors serà la setmana del 26 al 30 de setembre i després hi haurà 1 reunió amb ells cada trimestre.

OPTATIVES PER AL CURS 2022-23.

• 1r ESO – Francés, Taller de relacions digitals saludables, Taller de reforç de matemàtiques i de llengües.
  • 2n ESO – Francés, Informàtica, Taller de reforç de matemàtiques, IAE (Iniciació a l’activitat empresarial i emprenedora)
  • 3r ESO Creativitat musical, Taller d’economia, Francés, Intel·ligència artificial, Robòtica i Programació, CCOA (Competència comunicativa ora anglés), Taller d’aprofundiment.
  • 4t ESO Aplicades CAAP (Ciències aplicades a l’activitat professional) o IAE.
  • 4t Acadèmiques Bloc 1 Educació plàstica, Música, Tecnologies de la informació i comunicació. Bloc 2 Tecnologia, CCOA, Cultura científica.
  • 3r PDC Bloc 1: Creativitat musical, Taller economia, Francés, Cultura clàssica. Bloc 2: Intel·ligència artificial, Robòtica y programació, CCOA, Taller aprofundiment, Taller reforç ciències.
  • PR4 Bloc 1 Música, Tecnologies de la informació i comunicació. Bloc 2 Francés, CCOA, Cultura científica y Projecte interdisciplinar.

FESTIUS, DADES D’AVALUACIÓNS, NOTES, DIA DE COMENÇAMENT I ACABAMENT DE CURS.

• 24 gener i 15 de març festius locals, 31 octubre, 5 desembre i 2 de maig festius del Consell Escolar Municipal
  • Comencem curs 12 setembre, acabem 21 de juny.
  • Avaluació Inicial 13 octubre, Primera avaluació 19-20 desembre i les notes es lliuraran el 22 de desembre. Segona 20-21 març i les notes es lliuraran el 5 d’abril. Tercera 15 i 19 de juny i les notes es lliuraran el dia 20 de juny

PENDENTS

S’informa del pla específic de recuperació de l’alumnat que promociona amb matèries pendents i del pla específic de reforç per a l’alumnat repetidor..

PUNTUALITAT ALUMNAT

S’informa quie les classes comencen a les 8 del matí i es deixarà un temps de cortesia de 10 minuts. Si un alumne arriba més tard de les 8:10 entrarà al centre però es quedarà a la Biblioteca amb el professor de guàrdia

MÒBIL

S’informa que es requisarà en la caporalia d’estudis i es lliurarà 48 hores més tard sempre que vinga un familiar a arreplegar-lo, d´acord amb el NOIF (Normes d´Organització i Funcionament del Centre).

CAPS DE DEPARTAMENTS I COORDINADORS.

Departament de Ciències: Rosa Pérez

Departament de Llengües: Ferran Beltrà

Departament d’Art i Tecnologia Javier Aracil

Departament de Humanitats Mario Vicedo

Coordinadora de Secundària Claudia Mira

Coordinador TIC el professor d’Informàtica

Coordinador de Igualtat i convivència: Laura Sanjuan

Coordinadora de formació: Maria José Antón

Coordinador del Banc de llibres: Maria José Caballero

BANC DE LLIBRES

Els llibres es repartiran durant la setmana del 12 de setembre.

DESDOBLAMENTS I CODOCÈNCIA

• S’informa que al primer d’ESO hi ha àmbit sociolingüístic i científic-tecnològic, per votació al Consell Escolar Municipal.
  • Al segon d’ESO A i B es faran desdoblaments a les assignatures de Matemàtiques, Valencià, Llengua castellana, Geografia i Historia, Anglès i Física i Química. En l’assignatura d’Anglès van junts els alumnes de 3r d’ESO A, B i PDC. A l’assignatura de CCOA de 4t d’ESO van desdoblats.

PROJECTE LINGÜÍSTIC

S’informa que segons el PEPLI (Projecte d’educació plurilingüe i intercultural), les hores impartides en anglès seran les següents:

• EF: mitja hora a 1r, dues hores a 2n, 3r i 4t.
  • Tecnologia: 3 hores en 4t.
  • Taller d’aprofundiment: 3 hores en 4t

EIXIDES DE L’ALUMNAT

• 1r ESO eixiran dimarts a les 15:00 hores
  • 2n ESO eixiran dijous a les 15:00 hores
  • 3r ESO i PDC eixiran dilluns, dimarts, dimecres, dijous a les 15;00 hores
  • 4t i PR4 eixiran dimarts a les 14:10 hores

Acords adoptats en el Consell Escolar Ordinari del 02/09/22:

VOTACIÓ SOBRE LA CONTINUÏTAT DELS ÀMBITS DE PRIMER D’ESO.

Segons els resultats de la votació continuarem en els àmbits de primer d’ESO durant el curs 2022-23.