Web família

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, amb l’objectiu de facilitar la comunicació entre els centres educatius i les famílies a través de les noves tecnologies de la informació i la comunicació, està modernitzant la gestió acadèmica i administrativa dels centres docents mitjançant el projecte ITACA (Innovació Tecnològica Administrativa per a Centres i Alumnes).

Aquest servei ofereix la possibilitat de consultar notes, faltes, retards, comportaments, avisos de tutors i activitats complementàries a través d’Internet. També s’ofereix el servei de notificació de qualificacions o avisos a través del correu electrònic.

Per a tindre accés a aquesta informació és necessari ser alumnat major d’edat o en el cas de l’alumnat menor d’edat ser mare, pare, tutor/a legal de l’alumne/a i donar-se d’alta en aquest servei. Per a això, haurà de presentar la corresponent sol·licitud en el centre educatiu on es trobe formalitzada la matrícula de l’alumne/a. En el cas de l’alumnat menor d’edat, la sol·licitud pot realitzar-se per un o tots dos pares o tutors; en aqueix cas, cadascun d’ells haurà d’emplenar i entregar en el centre l’imprés de la sol·licitud.

GUIA WEB FAMÍLIA

Enllaç a la GUIA WEB FAMÍLIA