Matrícula Modalitat Semipresencial – Documentació a presentar 2022-2023.

En el procés de matrícula ordinària, es matricularà l’alumnat admés en IES Abastos,  en les llistes definitives del procés d’admissió, per al curs 22/23 en modalitat SEMIPRESENCIAL.

La  documentació per a formalitzar la matrícula  s’entregarà degudament emplenada en les bústies de la secretaria de cicles:

• Administració i gestió => Divendres 22 de juliol
  • Informàtica i Comunicacions => Dilluns 25 de juliol
  • Comerç => Dimarts 26 de juliol

IMPORTANT: Qui no realitze els tràmits segons el termini i forma establits es considerarà que renúncia a la seua plaça per al curs 2022/2023

Documents a aportar:

1.- IMPRÉS DE MATRÍCULA (IMPRESCINDIBLE)

2.-  IMPRÉS DE MÒDULS (IMPRESCINDIBLE). Triar segons el cicle que es vaja a cursar:

Important:

• Les caselles de l’esquerra de cada mòdul s’emplenaran d’acord amb la següent llegenda:
    • (*)    A emplenar per l’administració.
    • (**)  Mòduls en els  que està admés i vol matricular-se.
    • (***) Mòduls en els que no ha sigut admés, però es  matricularia en cas d’ampliació de matrícula.

(Marcar-los numerats per ordre de preferència, entenent-se “1” com el de major preferència).

El marcar les caselles NO suposa garantia de ser matriculats en els mòduls assenyalats.
  • Aprovats amb anterioritat i Convalidació d’estudis  (s’indicarà en el document i se sol·licitarà una vegada iniciat el curs en el període  establit)
  • Màxim de mòduls interessat a cursar (indicar el número) (pot estar admés de més mòduls dels que en realitat vol o podrà cursar)

3.- CERTIFICACIÓ  ACADÈMICA ORIGINAL dels estudis que li permeten l’accés al curs que es matricula

• En cas d’homologació o certificació acadèmica universitària haurà de  realitzar la matrícula en la finestreta de secretaria de cicles  de 9:00 a 13:30. Aportarà la documentació de la matrícula i original i fotocòpia de l’homologació o certificació universitària per a procedir a la seua compulsa.
    • 22 de juliol per Administració i Finances,
    • 25 Informàtica i Comunicacions .
    • 26 de julio per a Comerç.
  • En cas d’haver estat matriculat en aquest centre en el curs 21/22 NO haurà de presentar certificació acadèmica, però SÍ QUE CAL marcar la casella matriculat en Abastos de l’imprés de mòduls.

4.- JUSTIFICANT D’INGRÉS (IMPRESCINDIBLE)

5.- FOTOCOPIA CARNET DE FAMÍLIA NOMBROSA ACTUALITZADA (EN CAS DE REDUCCIÓ)

6.- FOTOCÒPIA DEL DNI, NIE, o targeta de resident, visat d’estudis, passaport (IMPRESCINDIBLE)

7.- 2 FOTOGRAFIES GRANDÀRIA CARNET (IMPRESCINDIBLE) Escriure nom i cognom de l’alumne en el revers d’aquestes.

8.SOL·LICITUD D’ACCÉS ”WEB FAMÍLIA” (IMPRESCINDIBLE)

9.- AUTORITZACIÓ DRETS D’IMATGE

10.- INFORME DE SALUT ESCOLAR (excepte majors d’edat), expedit i signat pel metge de família. Document obligatori per a l’accés a un centre ordre 6/2016 de la Conselleria de Sanitat.

11.- FITXA INSCRIPCIÓ AMPA (voluntari)

12.- FOTOCÒPIA DE LA SEGURETAT SOCIAL O TARGETA SIP O ASSEGURADORA (IMPRESCINDIBLE)

13.- DECLARACIÓ RESPONSABLE. (IMPRESCINDIBLE)

14.- SOBRE GRANDÀRIA FOLI. (IMPRESCINDIBLE)