Matrícula FCT i Projecte 2022-2023 Alumnes del centre Cicles Semipresencial

• QUI HA DE FORMALITZAR LA MATRÍCULA ORDINÀRIA?

Aquestes instruccions són ÚNICAMENT per a l’alumnat matriculat en IES Abastos durant el curs 21/22 en modalitat SEMIPRESENCIAL, que tinga tots els mòduls del cicle superats mancant la FCT i/o PROJECTE o que l’equip docent haja permés la seua realització .

• Data de matrícula:  el 7 de juliol de 2022

Qui no realitze els tràmits en la data indicada es considerarà que renúncia a la seua plaça per al curs 2021/2022.

• Tota la documentació de la matrícula haurà de ser entregada en un sobre en les bústies de la secretaria de cicles:

En el sobre haurà de constar el nom de l’alumne i el nom del cicle i modalitat (semipresencial) que es matricula.

• Enllaços als documents:

1.- Imprés de matrícula (IMPRESCINDIBLE).

2.- Sol·licitud d’accés “WEB FAMÍLIA” (IMPRESCINDIBLE)

3.- Autorització drets d’imatge

4.- Resguard del pagament de la matrícula (IMPRESCINDIBLE)

NOTA IMPORTANT: Aquells alumnes que no formalitzen la matrícula en el calendari establit, o que no presenten tota la documentació en la data prevista, s’entendrà que renuncien a la plaça assignada.