Dimarts passat 7 els grups de Grau Mitjà 3J, 3C i 3F van assistir a la VII Jornada per la justícia social acompanyats pels professors/as Nieves García, Belén *Pallares, David Soriano i Carmen Meco. En la mateixa vam conéixer iniciatives de cooperatives i van treballar un taller d’emprenedoria social, en el qual els alumnes van demostrar la seua creativitat amb bones idees.

El passat 2 de març vam tancar el curs de 2o. de Cicles Formatius amb el programa EmprénAbastos

El passat 2 de març vam tancar el curs de *2o. de Cicles Formatius amb el programa EmprénAbastos amb xarrada Dret, Emprenedoria i Noves Tecnologies impartida per Marga Guillot, que ens va facilitar l’accés a figures essencials de la Propietat Intel·lectual i Industrial amb una ponència àgil, completa i molt interessant. Els alumnes han pogut prendre consciència de l’important que és la protecció de les creacions. Moltes gràcies per compartir amb nosaltres el teu coneixement.