NOVA NORMATIVA SOBRE ÚS DE MÀSCARES

Comuniquem a tota la comunitat educativa, que a partir del dilluns 25 d’abril de 2022, la normativa en relació amb l’ús de la màscara en els centres educatius estableix que:

L’ús de les màscares deixa de ser obligatori amb caràcter general en tots els espais del centre educatiu, tant per a l’alumnat com per al professorat i personal no docent.

No obstant això, caldrà tindre en compte el següent:

• TRANSPORT ESCOLAR: Continua sent obligatòria.
  • PERSONES POSITIVES EN COVID-19 I ELS SEUS CONTACTES ESTRETS: En els 10 dies següents a l’inici dels símptomes o al diagnòstic en els asimptomàtics, hauran de portar màscara quirúrgica.
  • PERSONES VULNERABLES (MAJORS DE 60 ANYS, IMMUNODEPRIMIDES I EMBARASSADES): Hauran d’usar màscara en aquelles situacions en què tinguen contacte prolongat amb persones a una distància menor de 1,5 m.
  • ESPAIS EN QUE NO ES PUGA MANTINDRE LA DISTÀNCIA DE 1,5 M. I LA VENTILACIÓ NO ESTIGA GARANTIDA: L’ús de la màscara és recomanable.

Per a més informació: https://ceice.gva.es/va/covid-19.