Comunicacions | Telefonia

  • Facilitats telefonia: actuacions que pot fer el centre sense haver de fer cap sol·licitud
    Telefonia mòbil Movistar Telefonia ibercom IP (codis de facilitats)
  • Manuals sobre ús dels principals dispositius (telèfons) distribuïts als centres (IP i mòbils de sobretaula)
    Manuals Alcatel 4038,4039 i 4068 (guia ràpida) Manual Alcatel 8018 guia ràpida Manual mòbil de sobretaula Huawei F-617 bàsic Manual mòbil de sobretaula AMP-D379_v5 FWP 3G Manual Gigaset IP DECT C530 (15-04-2019)
  • Servidor de fax
    Amb aquest sistema els centres ja no disposen d’un aparell de FAX com els d’abans sinó que el servei es gestiona a través d’un compte de correu electrònic. S’associa el compte de correu electrònic al número de fax del centre i s’integren tots dos serveis. Els faxos s’envien i reben com un correu electrònic a … Llegir més…
  • Dispositius (VoIP)
    A continuació, enumerem els dispositius que se solen utilitzar en els centres amb telefonia IP. Depenent de les característiques del centre pot haver-hi més quantitat d’uns o d’uns altres. Telèfon IP: És molt similar a un telèfon convencional, però es connecta a una línia de dades en lloc d’una línia de veu, a més, el … Llegir més…
  • Gestió d’incidències o consultes de Telefonia IP
    Totes les consultes o incidències de telefonia IP es realitzaran a través de gvaSAI. És necessari que la persona que faça la consulta o informe sobre una incidència tinga el perfil que li habilita per a realitzar aquest tràmit. Exemples de possibles tràmits: Petició perfil Assessorament per a l’ampliació i reestructuració Tots Consulta sobre l’inventari … Llegir més…
  • La telefonia IP en els centres educatius
    Actualment, els centres disposen de telefonia IP integrada en la xarxa Ibercom de la GVA facilitant un millor servei telefònic i un estalvi econòmic a l’administració pública.  Només queden algunes línies RTB (línies de coure). A causa de l’apagat de centraletes de coure per part del proveïdor hi ha un projecte en marxa per a … Llegir més…