Patis actius a l’ Alabau

El nostre projecte Patis Actius té com a finalitat introduir dinàmiques durant el temps d’esplai per treballar coeducació, igualtat, inclusió, interacció social i resolució de conflictes. Fomentant l’autonomia i responsabilitat de l’alumnat i d’aquesta forma eliminar rol i estereotips de gèneres potenciant el desenvolupament personal i integral de l’alumnat.

Després de la pandèmia, els patis actius coeducatius han tornat al nostre col•le. Els xiquets i xiquetes han gaudit de totes les propostes: bibliopati, multiesport, ioga, jocs de taula, tallers temàtics, jocs populars, música i ball. No hem d’oblidar el nostre agraïment a la brigada de voluntaris/ies de sisé de primària que han col•laborat en la seua realització.
Ací teniu un resum del que ha sigut aquest primer trimestre.