Biblioteca

VOS AGRADA LLEGIR? Mireu quin espai tan bonic per a la lectura estem creant al GONGA!

Es tracta de la nostra nova "Biblioteca escolar de centre". Estem creant un nou espai molt més acollidor, accessible i atractiu que el que teniem abans, on el nostre alumnat es sentirà més còmode gaudint per mitjà de la lectura i podrà  documentar-se també de forma correcta i ágil. Per això estem dotant a la biblioteca dels recursos necessaris, gràcies a la col·laboració de les famílies i a la nova dotació que ens va enviar Conselleria, continuem treballant en esta línia i malgrat que a conseqüencia de les circunstàncies actuals derivades del COVID-19, el nostre projecte seguix en fase de creació i es tracta d'un procés a llarg plaç. No obstant des del centre, continuem treballant perquè en un futur pugau gaudir d'aquest espai.