AMPA Alabau

marcos

QUI SOM?

L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA) és el conjunt de tots els pares i mares amb fills cursant estudis al col·legi “González Gallarza” d'Alaquàs (València) i que en el seu moment van decidir formar part d'aquesta associació.

COM PUC FORMAR PART DE L'AMPA?

Simplement acostant-te al local de l'AMPA, fer efectiva la quota anual i donant-nos el nom de l´alumne i del pares.

QUANT COSTA SER SOCI/A DEL AMPA?

Feste soci/a  o renova el teu carnet per 15 euros (un fill/a) o quota única de 20 euros si tens més d´un/a fill/a.

Per reservar el libres es necessari  estar donat d´alta i al corrent de la quota.

Per a les noves incorporacions al col·legi, és necessari posar-se en contacte amb l'AMPA, per a tramitar l'alta.

DE QUÈ EM SERVEIX SER DE L'AMPA?

De molt. En primer lloc pertànyer a l'associació més representativa que hi ha en el col·legi.

Ser soci ens permet estar informats contínuament de qualsevol assumpte relatiu a l'entorn família-escola.

Ser soci ens dona dret a:

• Reserva de libre. (Es necessari estar al corrent de la quota)
  • Ajuda de 5 € (per fill/a) per a material escolar.
  • Descomptes en la papereria “La Plaça”.
  • Matrícula gratuïta i descomptes en activitats extraescolars a partir de les 17’00h.
  • Festa benvinguda a setembre.
  • Concurs “targetes nadalenques”.
  • Concurs de disfresses per a Carnestoltes.
  • Col·laboració en actes fallers de l'escola.
  • Col·laboració en la Festa de la primavera de la localitat.
  • Festa “Fi de curs”.

QUÈ FA L'AMPA?

Les activitats habituals de tots els anys, com la festa de nadal, en la qual els xiquets entren en el concurs de dibuix per a l'elecció de la targeta de nadal del col·legi, la col·laboració amb el col·legi en l'arribada de SS. MM. els Reis Mags. Col·laborem activament en la falla del col·legi oferint el sopar de la plantà i els bunyols del dia de la despertà. Participem en la "trobada d’escoles en valencià", en la festa de la primavera que organitza l'Ajuntament d'Alaquàs i per descomptat la magnífica festa de fi de curs que cada any compta amb més seguidors. I col·laborant amb descomptes a socis en diferents activitats i materials.

QUIN HORARI TÉ L'AMPA?

Amb caràcter general, el 1r i 3r Dimecres de cada mes de 13.30 a 14.30 en l'Edifici Principal al final de la vorera en la zona de pins. Per a algunes campanyes posem dates especials i llocs especials, que en el seu moment s'informen.

I  SEMPRE  ENampagonga@hotmail.com.

QUI FORMEN ACTUALMENT LA JUNTA DIRECTIVA?

Està formada per:

COM PUC PERTÀNYER A LA JUNTA DIRECTIVA?
Fes-nos-ho saber a través de qualsevol membre de la junta directiva; acudeix un dimecres i ens ho dius. Començaràs com a col·laborador i en la pròxima assemblea general se't presentarà davant tots perquè la mateixa assemblea aprove o no la teua pertinença a la junta directiva. Posteriorment en reunions de junta, si ho desitges i hi ha alguna vacant, podràs tindre càrrec directiu.

Horari d'atenció:

Durant tot el curs el  1er i 3r Dimecres del mes de 13’30-14’30 h

I SEMPRE  EN:   ampagonga@hotmail.com.

Introduce tu nombre, por favor.
Escribe un mensaje, por favor.
Debes aceptar los Términos y condiciones.