
- Acceptes el repte de l’ABP? Aprenentatge cooperatiu en el marc de la LOMLOE
- Disseny d’instruments de registre i avaluació en Educació Física
- Design Thinking aplicat a les Situacions d’Aprenentatge
- Instruments i tasques per a una avaluació competencial i inclusiva en Primària
- Instruments i tasques per a una avaluació competencial i inclusiva en Secundària
- L’avaluació competencial i el nou currículum: implicacions en la pràctica docent
- Avaluació de competències en ESO: disseny per a consell orientador mitjançant full de càlcul
- Situacions d’aprenentatge, DUA i avaluació competencial
- Caminant cap a la inclusió: cap a la Programació Multinivell i DUA
- Com dissenyar situacions d’aprenentatge des del DUA
- Situacions d’aprenentatge musicals: el patrimoni
- Aprenentatge cooperatiu i aprenentatge per projectes
- Creativitat musical aplicada en situacions d’aprenentatge
- Contextos d’investigació, situacions d’aprenentatge i documentació a l’aula d’Educació Infantil
- Cap a un currículum LOMLOE: de la teoria a la pràctica en Educació Infantil i Primària
- L’avaluació en TIL-TILC
- Com programar en el marc del currículum de la LOMLOE per a educar amb un enfocament ecosocial
- Avaluació competencial i el nou currículum
- Programació LOMLOE en les matèries d’àmbit científic i tecnològic
- Programació LOMLOE en Matemàtiques
- Anatomia del Currículum en Educació Infantil
- Dissenyem rutes didàctiques per a dispositius electrònics amb geolocalització
- Les competències de pensament històric en l’ensenyament-aprenentatge de la Història per a primària i secundària
- Romanarum feminarum uita (ut uiri uitam regunt) Desequilibris dels rols de gènere a la antiga Roma
- Disseny de situacions d’aprenentatge a partir de les competències específiques de Coneixement del Medi
- Avaluació avançada, anàlisi i interpretació de la condició física
- Materials digitals per al treball de les competències específiques lingüístiques
- La comunicació en l’aprenentatge-servei: construïm una societat millor
- Avaluació competencial i el nou currículum
- Situacions d’aprenentatge en Batxillerat
- Actualització científica. Electrònica digital
- Actualització científica. Biologia Molecular i Biotecnologia
- Aules Transformadores. Situacions d’aprenentatge de STEM i robòtica
- Aules Transformadores. Situacions d’aprenentatge APS amb tecnologia 3D
- Eines TIC per a documentar en Educació Infantil
- Més enllà de les matemàtiques: matemàtiques manipulatives en Educació Infantil
- Creació de continguts interactius H5P per al seu ús en Aules
- COEDUCA. Formació per a la coordinació de la igualtat en: EEI, CEIP, CIPFP i CEE. CIC. SA
- COEDUCA. Formació per a la coordinació de la convivència en: EEI, CEIP, IES, CIPFP i CEE. CIC. SA
- Aula invertida gamificada
- Tinc un alumne amb TEA. Estratègies per a la inclusió i sistema de comunicació amb imatges
- La evolució dels mitjans de comunicació i el seu impacte en el ideari dels adolescents
- Ecoart a les aules. Projectes creatius per una consciència ecològica interdisciplinar
- Projecte Rius: Activitats pràctiques al riu
- Compartir i crèixer: introducció al currículum per a 0-3
- El canvi climàtic i la transició energètica des de l’aula
- Consum responsable i transformador
- L’hort a l’escola. Disseny i implementació per la millora ambiental
- Itinerari didàctic per la València de la Il·lustració. Història, art i filosofia
- Experiments STEM a l’aula de Primària
- Caminant cap a la inclusió. La programació multinivell i el DUA
- Passos per al disseny d’un projecte d’Aprenentatge Servei (ApS)
- ApS. Millorem els nostres projectes i guanyem cohesió social
- Tecnologia en l’anglès. Maths through English
- Disseny d’Unitats Didàctiques Integrades: programació multinivell
- Les situacions d’aprenentatge des del Disseny universal de l’aprenentatge (DUA)
- Situacions d’aprenentatge en Educació Física. Propostes pràctiques des de la igualtat, la inclusió i la justícia social
- Tractament curricular de les activitats nàutiques
- La igualtat i la inclusió en una Educació Física de qualitat, de vida i per a la vida: propostes didàctiques i aplicació pràctica
- Coeducació en l’Educació Física: passem a l’acció per a la igualtat de gènere
- Com fer la inclusió en Educació Física: experiències i estratègies
- Dansa creativa, en música i educació física a primaria (“Castelló”)
- Dansa creativa, en música i educació física a primaria (València)
- Dansa creativa, en música i educació física a primaria (Alacant)
- Producció musical
- Estratègies metodològiques en el disseny de programacions multinivell
- DUA-A. Accessibilitat en els aprenentatges: ferramentes per a l’organització de la resposta inclusiva. 4ª edició
- Llegir i escriure: el camí cap a la iniciació en Educació Infantil
- Aprenentatge cooperatiu: influència en l’aprenentatge de l’alumnat
- Educació 2030: recursos educatius per al desenvolupament sostenible
- Educació 2030: recursos educatius per al desenvolupament sostenible
- Avaluació en un aula d’FP
- Acceptes el repte de l’ABP? Gamifica les teues situacions d’aprenentatge
- Recursos digitals per a l’aprenentatge de llengües
- Club de Foment Lector Àlbum Il·lustrat: creació de situacions d’aprenentatge
- La mediació lingüística en l’aula de llengua estrangera: tipus, creació i aplicació a l’aula
- Dinàmiques per a transformar l’aula: compartir per a construir
- Orientacions i ferramentes per a aprenentatge basat en projectes i en reptes col·laboratius: casos pràctics
- El full de càlcul com a quadern docent i per a l’avaluació per competències
- Treball en xarxa per a renovar l’FPA (V): currículum i inclusivitat
- Eines per a gamificar l’aula
- Mirades 1: L’adult en el primer cicle de l’Educació Infantil
- Aprendre matemàtiques jugant: daus, cartes, dominós i jocs de taula
- Educar per a l’èxit personal i professional
- L’avaluació en TIL-TILC
- Aprendre llengües amb H5P
- Eines per a les aules
- Les lligues de debat com a estratègia per a millorar la competència oral
- Disseny Universal per a l’Aprenentatge. Nivell inicial
- Teatre i emocions per aprendre llengües
- Itinerari historicodidàctic a Gandia: murals i art al carrer
- Escriptura creativa: recursos per a l’ensenyament
- Projecte EDIA: Agenda 2030 i situacions d’aprenentatge a l’aula
- Avaluació sociopsicopedagògica: instruments, interpretació i identificació de necessitats per a l’orientació educativa
- Mirar, pensar i tocar l’art: projecte Educar la Mirada
- Joc d’escapada (breakout) digital per a l’àrea de llengües
- EF 3.2. Les TIC a les classes d’Educació Física
- Creació d’activitats inclusives, motivadores i interactives
- Aproximació a l’aprenentatge cooperatiu i als projectes per centres d’interès
- Gamifiquem en Aules!
- Projectes interdisciplinars STEM per a ESO i Batxillerat
- Com implementar amb èxit l’aprenentatge cooperatiu a l’aula
- Design Thinking aplicat a les situacions d’aprenentatge
- IV Jornades pedagògiques. Res canvia, si res canvia: l’escola, un camí per a la vida
- Programación multinivel en infantil i primaria
- XXVII Jornades pedagògiques: neurociència i metodologies actives
- Revoluciona la teva classe amb la realitat virtual i augmentada
- Aprenem a dissenyar situacions d’aprenentatge des del DUA
- Avaluació eficient per criteris i competències
- Les metodologies actives i la seua aplicació a l’aula
- Documentació pedagògica: fent visible els processos d’aprenentatge
- La mediació lingüística en l’aula de llengua estrangera: tipus, creació i aplicació a l’aula
- El disseny universal d’aprenentatge (DUA) en les programacions de l’ESO
- L’avaluació de les llengües dins de l’àmbit
- Actualització científica. Grafos
- Protocols d’actuació: per a què actuem?, com ho planifiquem?, amb quins criteris?
- XXI Jornada Cultura Clàssica: experiències didàctiques
- Realitat augmentada a l’educació: una nova lent per ensenyar i aprendre
- Aprendre pensant que juguen: TIC-TAC-TEP-TRIC
- Disseny d’unitats didàctiques emprant metodologies actives en cicles formatius
- Projectes STEM per a Educació Infantil i Primària
- Disseny de situacions d’aprenentatge competencials i inclusives
- Projectes interdisciplinaris per al foment de la competència plurilingüe
- Apps i plataformes per a fomentar les competències en comunicació lingüística i plurilingüe en Educació Primària
- Ferramentes per a la Flipped Classroom
- El debat acadèmic com a estratègia educativa
- Situacions d’aprenentatge per a matèries d’Informàtica
- Nèixer a l’escriptura: situacions d’aprenentatge comunicatives i funcionals per a construir el llenguatge escrit a l’Educació Infantil
- Programació per competències a les àrees lingüístiques de primària
- Identificació i orientacions per a la resposta educativa de les Altes Capacitats
- Cinemaula: producció audiovisual a l’aula I
- Tecnomusic
- Treball per àmbits: nivell intermedi. Situacions d’aprenentatge per a treball per àmbits a Primària i Secundària
- Problemes, dilemes i paradoxes: el valor didàctic dels trencaclosques morals
- Introducció a la geografia i història de Xina
- Descobrint les nostres arrels I: referents clàssics en la ciència, la tècnica y la cultura moderna
- Recursos patrimonials i educatius de la província d’Alacant 3
- II Jornades d’escoles associades a la UNESCO. Un nou contracte social per a l’educació
- Perspectives didàctiques en l’ensenyament de l’Holocaust a partir dels valors humans
- La democràcia en els centres: reflexió i debat
- Alacant en construcció: personatges e idees per a la nova ciutat mitjançant estacions d’aprenentatge
- Aportacions de l’especialitat d’economia a l’àmbit pràctic de 3r i 4t ESO
- Filosofia per al S XXI; el transhumanisme i les seues implicacions
- Itinerari per la València romana i mitològica
- De muses a artistes: les dones en la història de l’art
- Codocència en l’àmbit d’educació sociolingüístic
- Jornades “La ciutat com a espai educatiu” La Nucia
- Romanarum feminarum uita (ut uiri uitam regunt) Desequilibris dels rols de génere a la antiga Roma
- Clàssiques ad futurum: plantejaments i possibilitats per a actuar en educació secundària
- Descobrint les nostres arrels I: referents clàssics en la ciència, la tècnica y la cultura moderna
- Les situacions d’aprenentatge de l’Educació en valors cívics i ètics
- Estratègies cooperatives per a integrar les competències lingüístiques
- Anàlisi crítica de la informació digital com a situació d’aprenentatge
- Situacions d’aprenentatge als bicitineraris per les vies verdes des d’una perspectiva inclusiva i transdisciplinària: vivència, anàlisi i disseny
- Eines digitals per a l’educació musical i la seua aplicació a la LOMLOE
- El DUA-A: de la teoria a la pràctica
- Experiències inspiradores per al professorat STEAM
- Aprenentatge basat en situacions d’aprenentatge: els projectes d’aula
- Aprenem anglés en aules transformadores. Els projectes interdisciplinaris i les metodologies actives
- Dissenya les teues situacions d’aprenentatge amb H5P
- Crea situacions d’aprenentatge amb gamificació en l’aula d’idiomes
- Actualització científica. Física Moderna en secundària
- Actualització científica. Meteorologia i climatologia
- Actualització científica. Nanoquímica
- COEDUCA: debats actuals feministes per a l’aula: pornografia i prostitució, escoles de desigualtat
- Biciart. Cicloturisme sostenible
- Reaching the centennials: impossible mission or attainable dream?
- Iniciació a l’ukelele
- Contextos d’investigació, situacions d’aprenentatge i documentació a l’aula d’infantil
- Competències específiques de llegua anglesa a través de la literatura
- Art Thinking. Disseny de materials artístics d’aprenentatge
- Cinemaula: producció audiovisual a l’aula II
- Actualització científica. Electricitat i Electrònica al currículum LOMLOE
- Ciberseguretat a les nostres finances personals: aprendre a detectar i protegir-se
- Toca Plàstica! TIPS per implementar projectes artístics des de la metodologia fins l’avaluació
- Programant des del DUA en l’ESO
- Recursos per fomentar l’enfocament competencial de les llengües en zona castellanoparlant
- Jornades “Aules Transformadores d’Espais i Metodologies Educatives. 2a Edició”
- Mirades cap al primer cicle de la Educació Infantil
- Estratègies didàctiques i comunicatives aplicades a l’aula amb l’alumnat sord
- Projectes innovadores de lectura: ficció i no ficció
- Estratègies d’intervenció a l’aula amb l’alumnat TEA a Secundària
- Mirades 2: El xiquet en el primer cicle de l’Educació Infantil
- II Jornada d’intercanvie d’experiències TIL-TILC
- Tertúlies dialògiques musicals i artístiques V
- El patrimoni del Maestrazgo com a recurs pedagògic de la LOMLOE
- Dinàmiques de treball amb metodologies actives: el treball per projectes
- Espais per a desenvolupar les competències a l’Educació Infantil
- Caixes d’aprenentatge: una proposta d’aula globalitzada i inclusiva
➕ FORMACIÓ. Acompanyament i formació directa en els Projectes de formació en centres del curs 2022/2023 que van optar per la fórmula: Projectes pas a pas en el marc de la LOMLOE
➕ JORNADES CONSTRUINT EL CURRÍCULUM. Per a més informació accedir a la pàgina de les Jornades.
➕ PÍNDOLES CURRICULARS. Per a més informació accedir a la pàgina de les píndoles curriculars que es publiquen setmanalment.