A aquesta pàgina podràs trobar totes les formacions relacionades amb el currículum LOMLOE del curs 2022/2023 (situacions d’aprenentatge, avaluació competencial…) . Per poder comprovar la relació de cadascuna d’elles amb el currículum, pots accedir als enllaços i consultar el detall d’objectius i continguts.
  1. Acceptes el repte de l’ABP? Aprenentatge cooperatiu en el marc de la LOMLOE
  2. Disseny d’instruments de registre i avaluació en Educació Física
  3. Design Thinking aplicat a les Situacions d’Aprenentatge
  4. Instruments i tasques per a una avaluació competencial i inclusiva en Primària
  5. Instruments i tasques per a una avaluació competencial i inclusiva en Secundària
  6. L’avaluació competencial i el nou currículum: implicacions en la pràctica docent
  7. Avaluació de competències en ESO: disseny per a consell orientador mitjançant full de càlcul
  8. Situacions d’aprenentatge, DUA i avaluació competencial
  9. Caminant cap a la inclusió: cap a la Programació Multinivell i DUA
  10. Com dissenyar situacions d’aprenentatge des del DUA
  11. Situacions d’aprenentatge musicals: el patrimoni
  12. Aprenentatge cooperatiu i aprenentatge per projectes
  13. Creativitat musical aplicada en situacions d’aprenentatge
  14. Contextos d’investigació, situacions d’aprenentatge i documentació a l’aula d’Educació Infantil
  15. Cap a un currículum LOMLOE: de la teoria a la pràctica en Educació Infantil i Primària
  16. L’avaluació en TIL-TILC
  17. Com programar en el marc del currículum de la LOMLOE per a educar amb un enfocament ecosocial
  18. Avaluació competencial i el nou currículum
  19. Programació LOMLOE en les matèries d’àmbit científic i tecnològic
  20. Programació LOMLOE en Matemàtiques
  21. Anatomia del Currículum en Educació Infantil
  22. Dissenyem rutes didàctiques per a dispositius electrònics amb geolocalització
  23. Les competències de pensament històric en l’ensenyament-aprenentatge de la Història per a primària i secundària
  24. Romanarum feminarum uita (ut uiri uitam regunt) Desequilibris dels rols de gènere a la antiga Roma
  25. Disseny de situacions d’aprenentatge a partir de les competències específiques de Coneixement del Medi
  26. Avaluació avançada, anàlisi i interpretació de la condició física
  27. Materials digitals per al treball de les competències específiques lingüístiques
  28. La comunicació en l’aprenentatge-servei: construïm una societat millor
  29. Avaluació competencial i el nou currículum
  30. Situacions d’aprenentatge en Batxillerat
  31. Actualització científica. Electrònica digital
  32. Actualització científica. Biologia Molecular i Biotecnologia
  33. Aules Transformadores. Situacions d’aprenentatge de STEM i robòtica
  34. Aules Transformadores. Situacions d’aprenentatge APS amb tecnologia 3D
  35. Eines TIC per a documentar en Educació Infantil
  36. Més enllà de les matemàtiques: matemàtiques manipulatives en Educació Infantil
  37. Creació de continguts interactius H5P per al seu ús en Aules
  38. COEDUCA. Formació per a la coordinació de la igualtat en: EEI, CEIP, CIPFP i CEE. CIC. SA
  39. COEDUCA. Formació per a la coordinació de la convivència en: EEI, CEIP, IES, CIPFP i CEE. CIC. SA
  40. Aula invertida gamificada
  41. Tinc un alumne amb TEA. Estratègies per a la inclusió i sistema de comunicació amb imatges
  42. La evolució dels mitjans de comunicació i el seu impacte en el ideari dels adolescents
  43. Ecoart a les aules. Projectes creatius per una consciència ecològica interdisciplinar
  44. Projecte Rius: Activitats pràctiques al riu
  45. Compartir i crèixer: introducció al currículum per a 0-3
  46. El canvi climàtic i la transició energètica des de l’aula
  47. Consum responsable i transformador
  48. L’hort a l’escola. Disseny i implementació per la millora ambiental
  49. Itinerari didàctic per la València de la Il·lustració. Història, art i filosofia
  50. Experiments STEM a l’aula de Primària
  51. Caminant cap a la inclusió. La programació multinivell i el DUA
  52. Passos per al disseny d’un projecte d’Aprenentatge Servei (ApS) 
  53. ApS. Millorem els nostres projectes i guanyem cohesió social 
  54. Tecnologia en l’anglès. Maths through English
  55.  Disseny d’Unitats Didàctiques Integrades: programació multinivell
  56. Les situacions d’aprenentatge des del Disseny universal de l’aprenentatge (DUA)
  57. Situacions d’aprenentatge en Educació Física. Propostes pràctiques des de la igualtat, la inclusió i la justícia social
  58. Tractament curricular de les activitats nàutiques
  59. La igualtat i la inclusió en una Educació Física de qualitat, de vida i per a la vida: propostes didàctiques i aplicació pràctica
  60. Coeducació en l’Educació Física: passem a l’acció per a la igualtat de gènere
  61. Com fer la inclusió en Educació Física: experiències i estratègies
  62. Dansa creativa, en música i educació física a primaria (“Castelló”)
  63. Dansa creativa, en música i educació física a primaria (València)
  64. Dansa creativa, en música i educació física a primaria (Alacant)
  65. Producció musical
  66. Estratègies metodològiques en el disseny de programacions multinivell
  67. DUA-A. Accessibilitat en els aprenentatges: ferramentes per a l’organització de la resposta inclusiva. 4ª edició
  68. Llegir i escriure: el camí cap a la iniciació en Educació Infantil
  69. Aprenentatge cooperatiu: influència en l’aprenentatge de l’alumnat
  70. Educació 2030: recursos educatius per al desenvolupament sostenible
  71. Educació 2030: recursos educatius per al desenvolupament sostenible
  72. Avaluació en un aula d’FP
  73. Acceptes el repte de l’ABP? Gamifica les teues situacions d’aprenentatge
  74. Recursos digitals per a l’aprenentatge de llengües
  75. Club de Foment Lector Àlbum Il·lustrat: creació de situacions d’aprenentatge
  76. La mediació lingüística en l’aula de llengua estrangera: tipus, creació i aplicació a l’aula
  77. Dinàmiques per a transformar l’aula: compartir per a construir
  78. Orientacions i ferramentes per a aprenentatge basat en projectes i en reptes col·laboratius: casos pràctics
  79. El full de càlcul com a quadern docent i per a l’avaluació per competències
  80. Treball en xarxa per a renovar l’FPA (V): currículum i inclusivitat
  81. Eines per a gamificar l’aula
  82.  Mirades 1: L’adult en el primer cicle de l’Educació Infantil
  83. Aprendre matemàtiques jugant: daus, cartes, dominós i jocs de taula
  84. Educar per a l’èxit personal i professional
  85. L’avaluació en TIL-TILC
  86. Aprendre llengües amb H5P
  87. Eines per a les aules
  88. Les lligues de debat com a estratègia per a millorar la competència oral
  89.  Disseny Universal per a l’Aprenentatge. Nivell inicial
  90. Teatre i emocions per aprendre llengües
  91. Itinerari historicodidàctic a Gandia: murals i art al carrer
  92. Escriptura creativa: recursos per a l’ensenyament
  93. Projecte EDIA: Agenda 2030 i situacions d’aprenentatge a l’aula
  94. Avaluació sociopsicopedagògica: instruments, interpretació i identificació de necessitats per a l’orientació educativa
  95. Mirar, pensar i tocar l’art: projecte Educar la Mirada
  96. Joc d’escapada (breakout) digital per a l’àrea de llengües
  97. EF 3.2. Les TIC a les classes d’Educació Física
  98. Creació d’activitats inclusives, motivadores i interactives
  99. Aproximació a l’aprenentatge cooperatiu i als projectes per centres d’interès
  100. Gamifiquem en Aules!
  101. Projectes interdisciplinars STEM per a ESO i Batxillerat
  102. Com implementar amb èxit l’aprenentatge cooperatiu a l’aula
  103. Design Thinking aplicat a les situacions d’aprenentatge
  104. IV Jornades pedagògiques. Res canvia, si res canvia: l’escola, un camí per a la vida
  105. Programación multinivel en infantil i primaria
  106. XXVII Jornades pedagògiques: neurociència i metodologies actives
  107. Revoluciona la teva classe amb la realitat virtual i augmentada
  108. Aprenem a dissenyar situacions d’aprenentatge des del DUA
  109. Avaluació eficient per criteris i competències
  110. Les metodologies actives i la seua aplicació a l’aula
  111. Documentació pedagògica: fent visible els processos d’aprenentatge
  112. La mediació lingüística en l’aula de llengua estrangera: tipus, creació i aplicació a l’aula 
  113. El disseny universal d’aprenentatge (DUA) en les programacions de l’ESO
  114. L’avaluació de les llengües dins de l’àmbit
  115. Actualització científica. Grafos
  116. Protocols d’actuació: per a què actuem?, com ho planifiquem?, amb quins criteris?
  117. XXI Jornada Cultura Clàssica: experiències didàctiques
  118. Realitat augmentada a l’educació: una nova lent per ensenyar i aprendre
  119. Aprendre pensant que juguen: TIC-TAC-TEP-TRIC
  120. Disseny d’unitats didàctiques emprant metodologies actives en cicles formatius
  121. Projectes STEM per a Educació Infantil i Primària
  122. Disseny de situacions d’aprenentatge competencials i inclusives
  123. Projectes interdisciplinaris per al foment de la competència plurilingüe
  124. Apps i plataformes per a fomentar les competències en comunicació lingüística i plurilingüe en Educació Primària
  125. Ferramentes per a la Flipped Classroom 
  126. El debat acadèmic com a estratègia educativa
  127. Situacions d’aprenentatge per a matèries d’Informàtica
  128. Nèixer a l’escriptura: situacions d’aprenentatge comunicatives i funcionals per a construir el llenguatge escrit a l’Educació Infantil
  129. Programació per competències a les àrees lingüístiques de primària
  130. Identificació i orientacions per a la resposta educativa de les Altes Capacitats
  131. Cinemaula: producció audiovisual a l’aula I
  132. Tecnomusic
  133. Treball per àmbits: nivell intermedi. Situacions d’aprenentatge per a treball per àmbits a Primària i Secundària
  134. Problemes, dilemes i paradoxes: el valor didàctic dels trencaclosques morals
  135. Introducció a la geografia i història de Xina
  136. Descobrint les nostres arrels I: referents clàssics en la ciència, la tècnica y la cultura moderna
  137. Recursos patrimonials i educatius de la província d’Alacant 3
  138. II Jornades d’escoles associades a la UNESCO. Un nou contracte social per a l’educació
  139. Perspectives didàctiques en l’ensenyament de l’Holocaust a partir dels valors humans
  140. La democràcia en els centres: reflexió i debat
  141. Alacant en construcció: personatges e idees per a la nova ciutat mitjançant estacions d’aprenentatge
  142. Aportacions de l’especialitat d’economia a l’àmbit pràctic de 3r i 4t ESO
  143. Filosofia per al S XXI; el transhumanisme i les seues implicacions
  144. Itinerari per la València romana i mitològica
  145. De muses a artistes: les dones en la història de l’art
  146. Codocència en l’àmbit d’educació sociolingüístic
  147. Jornades “La ciutat com a espai educatiu” La Nucia
  148. Romanarum feminarum uita (ut uiri uitam regunt) Desequilibris dels rols de génere a la antiga Roma
  149. Clàssiques ad futurum: plantejaments i possibilitats per a actuar en educació secundària
  150. Descobrint les nostres arrels I: referents clàssics en la ciència, la tècnica y la cultura moderna
  151. Les situacions d’aprenentatge de l’Educació en valors cívics i ètics
  152. Estratègies cooperatives per a integrar les competències lingüístiques
  153. Anàlisi crítica de la informació digital com a situació d’aprenentatge
  154. Situacions d’aprenentatge als bicitineraris per les vies verdes des d’una perspectiva inclusiva i transdisciplinària: vivència, anàlisi i disseny
  155. Eines digitals per a l’educació musical i la seua aplicació a la LOMLOE
  156. El DUA-A: de la teoria a la pràctica
  157. Experiències inspiradores per al professorat STEAM
  158. Aprenentatge basat en situacions d’aprenentatge: els projectes d’aula
  159. Aprenem anglés en aules transformadores. Els projectes interdisciplinaris i les metodologies actives
  160. Dissenya les teues situacions d’aprenentatge amb H5P
  161. Crea situacions d’aprenentatge amb gamificació en l’aula d’idiomes
  162. Actualització científica. Física Moderna en secundària
  163. Actualització científica. Meteorologia i climatologia
  164. Actualització científica. Nanoquímica
  165. COEDUCA: debats actuals feministes per a l’aula: pornografia i prostitució, escoles de desigualtat
  166. Biciart. Cicloturisme sostenible
  167. Reaching the centennials: impossible mission or attainable dream?
  168. Iniciació a l’ukelele
  169. Contextos d’investigació, situacions d’aprenentatge i documentació a l’aula d’infantil 
  170. Competències específiques de llegua anglesa a través de la literatura 
  171. Art Thinking. Disseny de materials artístics  d’aprenentatge
  172. Cinemaula: producció audiovisual a l’aula II
  173. Actualització científica. Electricitat i Electrònica al currículum LOMLOE
  174. Ciberseguretat a les nostres finances personals: aprendre a detectar i protegir-se
  175. Toca Plàstica! TIPS per implementar projectes artístics des de la metodologia fins l’avaluació
  176. Programant des del DUA en l’ESO
  177. Recursos per fomentar l’enfocament competencial de les llengües en zona castellanoparlant
  178. Jornades “Aules Transformadores d’Espais i Metodologies Educatives. 2a Edició”
  179. Mirades cap al primer cicle de la Educació Infantil
  180. Estratègies didàctiques i comunicatives aplicades a l’aula amb l’alumnat sord
  181. Projectes innovadores de lectura: ficció i no ficció
  182. Estratègies d’intervenció a l’aula amb l’alumnat TEA a Secundària
  183. Mirades 2: El xiquet en el primer cicle de l’Educació Infantil
  184. II Jornada d’intercanvie d’experiències TIL-TILC
  185. Tertúlies dialògiques musicals i artístiques V
  186. El patrimoni del Maestrazgo com a recurs pedagògic de la LOMLOE
  187. Dinàmiques de treball amb metodologies actives: el treball per projectes
  188. Espais per a desenvolupar les competències a l’Educació Infantil
  189. Caixes d’aprenentatge: una proposta d’aula globalitzada i inclusiva

FORMACIÓ. Acompanyament i formació directa en els Projectes de formació en centres del curs 2022/2023 que van optar per la fórmula: Projectes pas a pas en el marc de la LOMLOE

JORNADES CONSTRUINT EL CURRÍCULUM. Per a més informació accedir a la pàgina de les Jornades.

PÍNDOLES CURRICULARS. Per a més informació accedir a la pàgina de les píndoles curriculars que es publiquen setmanalment.