Recursos i instal·lacions TIC

El nostre centre compta amb una aula d’informàtica en la qual hi ha 30 ordinadors per als alumnes i un per al mestre/a amb accés a internet de banda ampla. Depenen tots d’un servidor que possibilita la realització de tota mena d’activitats i control de les mateixes i de tots els llocs per part del qual dirigeix la sessió. La utilització de la mateixa es realitza per tots els alumnes del centre , tant infantil com primària.

D’altra banda, totes les aules disposen de pissarra interactiva i ordinador amb accés a internet , ampliant així les possibilitats per al treball diari a l’aula.  L’aula de música a més disposa d’un equip de so de qualitat i adaptat també a les noves tecnologies.

Aquest equipament es complementa amb ordinadors i fotocopiadores a la sala de mestres/as i altres equips en secretaria i direcció.

Tant en la sala d’actes -gimnàs , i en el menjador existeixen i s’utilitzen diàriament projector i pantalla  i equips de música i altaveus .

També el centre compta amb un sistema de megafonia amb altaveus en cada aula, corredors , i zona exterior . Cada dia comencem l’activitat amb música , també per a l’inici i final de l’esbarjo i per a finalitzar la jornada.

En breu està prevista la instal·lació de la xarxa Wifi en el centre, que permetrà la utilització de tauletes a l’aula.