PROGRAMA «ESPORT A L´ESCOLA +1H EF»: SALVAMENT I SOCORRISME.

Aquest curs 21-22 tornem a participar al programa «Esport a l´Escola +1h EF» amb l´alumnat de 3r i 4t de Primària, amb la col·laboració de la Federació de salvament i socorrisme de la Comunitat Valenciana. El programa constarà de 9 sessions.

Impulsat per la Fundació Trinidad Alfonso, en col·laboració amb la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, té com a objectiu l’incrementar la càrrega horària destinada a l’àrea d’educació física en educació primària.

El programa naix amb la missió d’augmentar la càrrega horaria destinada a l’àrea d’educació física en educació primària i impulsar la promoció de la pràctica de l’activitat física i de l’esport entre l’alumnat dels Centres Educatius Promotors de l’Activitat Física i l’Esport (CEPAFE).