Alumnat oficial

L'alumnat oficial és l'alumnat matriculat en una EOI de la Comunitat Valenciana durant el curs 2022/23. Aquest alumnat es considerarà oficial per a tramitar la matrícula, sempre que sol·licite l'admissió en el mateix idioma en el qual estava matriculat en el curs 2022/23.

La sol·licitud d'admissió se tramita des de l'assistent telemàtic d'admissió que es troba al final d'aquesta pàgina.

CONDICIONS PER A PROMOCIONAR DE CURS AMB LA NOTA GLOBAL DE "NO APTE"

Segun l'ORDRE 34/2022, de 14 de juny, de la consellera d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es regulen l'avaluació dels ensenyaments d'idiomes de règim especial i les proves de certificació dels nivells del Marc europeu comú de referència per a les Llengües en la Comunitat Valenciana.

L'alumnat tant oficial com no oficial, que haja obtingut la qualificació global de "No apte" al final de curs i haja obtingut un percentatge de puntuació mínim d'un 50% en cadascuna de les activitats de llengua avaluades, podrà promocionar el següent curs i matricular-se al juliol. Esta promoció tindrà la consideració de prova de nivell i no produirà efectes per a l'obtenció del certificat corresponent.

L'alumnat es considerarà "Apte" quan haja adquirit les competències requerides en la programació amb:

un mínim del 50% en cadascuna de les activitats de llengua,

i una nota global del 60% (i un 65% en 2A2)

Pots consultar les teues notes a Web Família des de el següent: enllaç

man-working-on-the-laptop-as-freelancer-2407294-2012361

TRÀMIT TELEMÀTIC D'ADMISSIÓ

Del 19 de juny al 3 de juliol

• Pots consultar les vacants ací. (a partir del 19 de juny)
  • Consulta els grups i horaris
  • Llegeix les instruccions a la pàgina de Conselleria abans de començar l'assistent. També pots consultar les Preguntes Freqüents relatives al procés d'admissió i matrícula ací.
  • Selecciona diferents horaris per a l'idioma i curs a matricular-te per ordre de preferència.
  • Assegura't que finalitzes correctament el tràmit d'admissió i obtens el justificant en finalitzar.
  • Comprova si t'han admés tornant a accedir a l'assistent telemàtic l'11 de juliol.

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45.