Web Família

App de la Conselleria d'Educació

WEB FAMÍLIA

App per IOS / App per Android

És la web des de la qual tot l’alumnat major d’edat i en el cas dels menors, els pares/mares o els tutors legals, poden consultar les notes, el registre de faltes o retards a classe, el calendari d’avaluacions i els missatges que tant el centre com els docents desitgen fer arribar per esta via de comunicació.

Web Família permet també a tot l’alumnat i a les seues famílies establir contacte amb el professorat i amb el centre.

En el moment de la matrícula, vos enviem un correu amb les instruccions d'accés i registre a este servei. Una vegada vos heu registrat i heu accedit, és recomanable configurar les notificacions de forma automàtica al vostre correu electrònic.

A partir d'ara, totes les absències del professorat es comunicaran mitjançant Webfamilia.

Si no heu rebut correu amb contrasenya, contacteu amb la secretaria del centre.

Manual d'ús de Web Família

Vídeo amb ajuda per a l'accés a Web Família