ALUMNAT DE NOU INGRÉS

CONDICIONS D'ACCÉS

L'alumnat de nou ingrés és aquell alumnat que es matricula per primera vegada a un idioma, o que ha estat matriculat a una EOI en cursos anteriors al 2022/23.

Amb excepció del curs d'iniciació 1A2, per accedir als cursos de les Escoles Oficial d'Idiomes, cal tindre algun dels certificats acreditatius de llengua marcats per la Resolució del 17 de maig 2023 per la qual es determinen els certificats de nivell de coneixement d’un idioma que habiliten per a la matriculació en les escoles oficials d’idiomes

En cas de no tindre cap d'aquests certificats, caldrà realitzar una prova de nivell (inscripció ací) per accedir a qualsevol curs superior a l'1A2.

Requisits d'accés

A més, l'alumnat que mai ha estat matriculat o que mai s'ha examinat de certificació a alguna EOI de la Comunitat Valenciana, cal que pague l'obertura d'expedient (25,98€), que sols es paga una única vegada.

Segons la Resolució del 17 de maig de 2023 per la qual s'estableix el calendari i el procés d'admissió i matrícula per al curs acadèmic 2023-2024 en les escoles oficials d'idiomes:

L'alumnat tant oficial com no oficial, que haja obtingut la qualificació global de "No apte" al final de curs i haja obtingut un percentatge de puntuació mínim d'un 50% en cadascuna de les activitats de llengua avaluades, podrà promocionar el següent curs i matricular-se al juliol. Esta promoció tindrà la consideració de prova de nivell i no produirà efectes per a l'obtenció del certificat corresponent.

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45.