1. PROCÉS D'ADMISSIÓ

Del 15 al 18 de setembre.

Consulta les condicions d'accés, les proves de nivell, els grups i horaris ofertats, i accedeix a l'assistent telemàtic d'admissió.

2. PUBLICACIÓ D'ADMESOS

21 de setembre

Comprova si t'han admés accedint de nou a l'assistent telemàtic i pagant les taxes.

3. FORMALITZACIÓ MATRÍCULA

21-29 de setembre

Matricula't entregant la documentació a l'EOI. Consulta ací com ho has de fer.

Període d'últimes vacants

Una vegada finalitzat el procés telemàtic d’admissió i matrícula i la matriculació de la llista d’espera, si encara queden places escolars vacants, l'alumnat es pot matricular presencialment en les escoles en període d'últimes vacants.

S'establirà un calendari de matriculació per a matricular-se a la secretaria de les escoles a partir del 5 d'octubre.Les persones interessades obtindran una reserva de plaça i la documentació pertinent per a poder formalitzar la matrícula en les 24 hores següents. En cas de no formalitzar la matrícula en el termini establert, la plaça s’oferirà al següent interessat.

icon-1549619_1920

Sol·licitud d'avís

Vols que t'avisem de l'obertura del segon període de matrícula? Registra ací el teu correu electrònic.

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45.