1. PROCÉS D’ADMISSIÓ Segon període

Abans d'accedir a l'assistent telemàtic (al final d'aquesta pàgina), completa els següents passos:

1. Consulta a quin nivell t'has de matricular. Pots fer la consulta segons el col·lectiu d'alumnat al qual pertanys.
  2. Consulta els grups i horaris en l'EOI Xàtiva i les seues seccions.
  3. Accedeix a l'assistent telemàtic a partir de les 12:00 del 15 de setembre.
man-working-on-the-laptop-as-freelancer-2407294-2012361

Assistent telemàtic

L'enllaç a l'assistent telemàtic d'admissió es troba al final d'aquesta pàgina. Consulta el PAS 1 i 2 abans d'accedir.

Enllaç a cita prèvia

Per a qualsevol tràmit presencial relacionat amb el procés d'admissió i matrícula cal sol·licitar cita prèvia, excepte per a l'atenció a Ontinyent.

PAS 1: Saps a quin nivell et pots matricular?

Alumnat oficial 2021/22

Alumnat matriculat en una EOI durant el curs 2021/22.

Alumnat de nou ingrés

Alumnat que mai s'ha matriculat a una EOI, o ho ha fet en cursos anteriors al 2021/22.

Alumnat PIALP

Alumnat PIALP 2021/22 o de nou ingrés.

Candidats proves de certificació

Alumnat que s'ha presentat a proves de certificació

Proves de nivell

Si no tens cap certificat acreditatiu de llengua, cal que faces una prova de nivell.

PAS 2: Consulta grups i horaris

Grups i horaris

Abans d'accedir a l'assistent telemàtic, et recomanem que faces una ullada als grups i horaris que oferim a l'EOI Xàtiva.

Una vegada en l'assistent telemàtic, podràs seleccionar els horaris que més et convinguen i ordenar-los per ordre de preferència.

PAS 3: Assistent telemàtic d'admissió

man-working-on-the-laptop-as-freelancer-2407294-2012361

COMPLETA EL TRÀMIT TELEMÀTIC D'ADMISSIÓ

A partir de les 12:00h de l'15 de setembre fins a les 23.59h del 19 de setembre

• Podràs consultar les vacants ací
  • Llegeix les instruccions a la pàgina de Conselleria abans de començar l'assistent. També pots consultar les Preguntes Freqüents relatives al procés d'admissió i matrícula ací.
  • Selecciona diferents horaris per a l'idioma i curs a matricular-te per ordre de preferència.
  • Assegura't de confirmar per finalitzar correctament el tràmit d'admissió i obtens el justificant en finalitzar.
  • Comprova si t'han admés tornant a accedir a l'assistent telemàtic el 21 de setembre.

És molt important que guardes l'usuari i contrasenya creats per accedir a l'assistent, ja que els necessitaràs per comprovar si t'han admés el 21 de setembre.

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45.