Consulta de Notes dels Cursos Curriculars

ALEMANYANGLÉSFRANCÉSITALIÀVALENCIÀ
RESULTATS CURSOS EOI CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA2 juny2 juny2 juny2 juny2 juny
REVISIÓ CONVOCATÒRIA ORDINÀRIACONSULTA AMB EL TEU DOCENTCONSULTA AMB EL TEU DOCENTCONSULTA AMB EL TEU DOCENTCONSULTA AMB EL TEU DOCENTCONSULTA AMB EL TEU DOCENT
PROVES CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA CURSOS EOI NO CONDUENTS A PUC27 juny

28 juny

28 juny

27 juny

27 juny

Més informació ací.
PUBLICACIÓ RESULTATS PROVISIONALS CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA28 juny28 juny28 juny28 juny28 juny
REVISIÓ CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA4 juliol4 juliol4 juliol4 juliol4 juliol
PUBLICACIÓ RESULTATS DEFINITIUS CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA4 juliol4 juliol4 juliol4 juliol4 juliol

L’ALUMNAT OFICIAL DE CURSOS NO CONDUENTS A PUC QUE ES PRESENTE A LA CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA PODRÀ SOL·LICITAR ADMISIÓ AL CURS 22-23 EL DIA 4 DE JULIOL, DIA QUE ES TANCA AQUEST PROCÉS.

Web Família és el portal des del qual, alumnes, pares i mares i tutors/es legals podran veure les notes, el registre d’absències o retards a classe i els missatges que l’escola envie per aquesta via.

Per a poder identificar-se, es necessita l’usuari i la contrasenya generats en el moment de la matrícula. Es cas de problema d’accés, s’ha de contactar amb secretaria.