BENVINGUTS A LA PÀGINA WEB DEL DEPARTAMENT DE VALENCIÀ

Novetats

Per a veure les fotos i vídeos fets durant l’activitat de l’eixida al teatre, feu clic en el següent botó:

Gastro-recital poètic Estellés

El 8 de novembre de 2023, el Departament de Valencià celebrà el II Berenar Estellés. L’alumnat compartí versos i explicà emocions en llegir i descobrir el poeta V. A. Estellés. Pau Alabajos, cantautor, escriptor i artista, també va voler participar-hi i sorprengué i emocionà l’alumnat mentre musicava, recitava i explicava els versos de Vicent Andrés Estellés.

Ruta Estellés-València

Dilluns, 4 de desembre de 2023, l’alumnat de valencià va fer una passejada pels carrers més cèntrics de València per descobrir la ruta literària d’Estellés. La vesprada va estar farcida de poesia, història, arquitectura… i amanida amb un bon xocolate.

Nadal: felicitacions i nadales

Per acomiadar el primer trimestre i preparar la festa de Nadal, l’alumnat de valencià va participar en l’elaboració de targetes nadalenques.

Teatre

L’alumnat de valencià de les EOI de Torrent i Llíria van gaudir de la posada en escena d’Estimats pares al Teatre El Micalet el dimecres 10 de gener a les 20h, una comèdia divertida, entretinguda i que convida a la reflexió sobre la condició humana en clau d’humor. Abans del teatre, tot l’alumnat va poder conéixer-se, compartir opinions i interactuar al temps que ens preníem un café. En finalitzar l’obra, l’alumnat es va mostrar satisfet d’haver participat en l’activitat i encisat pels girs inesperats del guió i pel treball dels actors i les actrius.

Visita exposició «Ensenyar, aprendre i conviure en valencià» a Picanya

Recorregut per Torrent històric i monumental

Encontre amb escriptor/a

Dia de la dona

Dia del llibre

25 d’abril

Uns altres esdeveniments

Programació i llibres

A continuació, trobareu els llibres de text i la programació que seguim durant el curs 2023-24.

Llibres de text

Programació

Recursos didàctics

Ací trobareu EOI VALENCIANO, el catàleg complet de llibres a disposició de l’alumnat de valencià.

Contacteu amb el departament de valencià:

46031337+val@edu.gva.es

Activitats culturals interdepartamentals

Hem realitzat una llista de reproducció de cançons favorites de l’alumnat amb motiu de la celebració de Santa Cecilia. Podeu escoltar-la fent clic al QR de la galeria o escanejant-lo amb els vostres mòbils.

Sant Valentí a Montecarlo

Durant els dies propers a Sant Valentí, hem realitzat un intercanvi d’anuncis entre l’alumnat de Montecarlo. Podeu veure’l fent clic en la imatge.

Concurs literari
Uns altres esdeveniments