BENVINGUTS A LA PÀGINA WEB DEL DEPARTAMENT D’ITALIÀ

Novetats

Per a veure les fotos i vídeos relacionats amb l’activitat de Le storie del Decameron, feu clic en el següent botó:

Le storie del Decameron

Martedì 19 dicembre 2023 il dipartimento d’italiano dell’EOI di Torrent vi propone un’interessantissima attività con Simone Negrin che ci farà conoscere uno dei nominati “padri della lingua italiana” attraverso alcune delle storie della sua grande opera intitolata Il Decameron. / El dimarts 19 de desembre de 2023, el departament d’italià de la EOI de Torrent us proposa una activitat molt interessant amb Simone Negrin, que us donarà a conèixer a un dels considerats “pares de la llengua italiana” a través d’algunes històries de la seva gran obra titulada “El Decamerón”.

Uns altres esdeveniments

Programació i llibres

A continuació, trobareu els llibres de text i la programació que seguim durant el curs 2023-24.

Llibres de text

Programació

Recursos didàctics

Ací trobareu ITALIANO EOI, el catàleg complet de llibres a disposició de l’alumnat d’italià.

Contacteu amb el departament d’italià:

46031337+ita@edu.gva.es

Activitats culturals interdepartamentals

Hem realitzat una llista de reproducció de cançons favorites de l’alumnat amb motiu de la celebració de Santa Cecilia. Podeu escoltar-la fent clic al QR de la galeria o escanejant-lo amb els vostres mòbils.

Sant Valentí a Montecarlo

Durant els dies propers a Sant Valentí, hem realitzat un intercanvi d’anuncis entre l’alumnat de Montecarlo. Podeu veure’l fent clic en la imatge.

Concurs literari
Uns altres esdeveniments