bedroom-door-entrance-guest-room-271639

Els ciutadans de qualsevol nacionalitat es poden matricular en un idioma oferit a les escoles d’idiomes, si bé és un requisit imprescindible tindre setze anys o complir-los l’any natural en què es comencen els estudis. També poden accedir els majors de catorze anys per a seguir l’ensenyament d’un idioma diferent de la primera llengua estrangera que cursen en l’Educació Secundària Obligatòria.

Pots accedir al nivell que desitges sempre que pugues acreditar que tens el nivell anterior. En cas que tingues titulacions o títols d’idiomes que acrediten cert nivell, et pots matricular en li següent. Si per contra, tens coneixements previs de l’idioma en què et vols matricular però no pots demostrar-lo, tal vegada t’interesse fer una prova de nivell per a situar-te on millor et vaja a anar. Aquest tipus de proves se solen fer a l’inici del curs escolar, al setembre i octubre. Consulta els taulons de l’escola o la pàgina web per a conéixer les dates i el tipus de prova.

Els alumnes interessats a matricular-se en alguns nivells de les Escoles Oficials d’Idiomes poden accedir de diferents formes:

-Amb prova homologada de l’IES de nivell A2 es pot accedir a B1

– Es pot accedir directament a segon curs d’A2 o primer curs de B1 amb el títol de Batxiller (sempre que s’haja cursat l’idioma com a primera llengua estrangera)