Informació Inici de curs

Les classes dels grups curriculars començaran el dilluns 27 de setembre per als grups de dilluns/dimecres i el dimarts 28 de setembre per als grups de dimarts/dijous.

Tots els alumnes (tant matriculats com adjudicats pendents de formalitzar matrícula) assistiran presencialment des del primer dia de classe, EXCEPTE els dels grups ANG1A2BPAT, ANG1B1APAT, ANG1B1BPAT, ANG1B1CPAT, ANG1B1DPAT, ANG1B2APAT, ANG1B2BPAT, ANG2A2APAT, ANG2A2BPAT, ANG2B1APAT, ANG2B1BMAN, ANG2B1BPAT, ANG2B2BMAN y ANG2B2BPAT.

Durant la setmana del 27 al 30 de setembre, l'alumnat dels grups esmentats (tant matriculats com adjudicats pendents de formalitzar matrícula) acudiran presencialment a classe segons la següent distribució:

Dilluns 27 o dimarts 28: Cognoms de l'A a la L, ambdues incloses

Dimecres 29 o dijous 30: Cognoms de la M a la Z, ambdues incloses

L'alumnat haurà d'haver llegit el protocol COVID i portar signada a classe la següent declaració responsable.

Preguem que revisen el següent document per a dirigir-se a l'aula adequada el primer dia de classe.

Poden consultar els llibres del seu idioma/nivell en el següent document.

Els grups d'oferta formativa començaran les classes l'11 d'octubre.