Exàmens finals

RESULTATS DE LA CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA

L'alumnat oficial de l'EOI de Paterna pot consultar des de l'1 de juliol les seues notes de la convocatòria extraordinària del Curs Escolar 2020-21 en Web Família. Recordem que per a poder realitzar la revisió del seu examen hauran d'omplir sol·licitud escrita directament al centre en els dies següents: 2, 5 i 6 de juliol de 9:30 a 14:00. La revisió es realitzarà el dia 7 a les 10:00 hores.

Els/les alumnes oficials que no hagen aprovat el curs en convocatòria ordinària i tinguen activitats de llengua per a recuperar entre el 28 i el 30 de juny de 2021 NO PODRAN sol·licitar una plaça en la convocatòria ordinària de l’assistent telemàtic (11-28/06/2021) i hauran d’esperar-se al mes de setembre.
Tanmateix tindran l’oportunitat de matricular-se directament en el centre entre el 6 i el 9/09/2021 (a finals de juliol es publicaran instruccions específiques).
Les persones que hagen obtingut pèrdua d’escolaritat tampoc podran participar en l’assistent telemàtic de juny, però no tindran dret a eixe termini prioritari de matrícula i hauran d'esperar a l'assistent telemàtic del 15 al 19 de setembre.
Finalment, les persones que hagen sol·licitat i obtingut renúncia (justificada o no justificada) podran participar en ambdues sessions, de juny i/o de setembre 2021, de l’esmentat assistent telemàtic.