Com accedir al curs

Nou web de l'EOI Virtual Valenciana

L'EOI Virtual Valenciana té un nou web que s'anirà actualitzant a mesura que anem tenint la normativa específica del centre i avanç el curs: https://portal.edu.gva.es/eoivirtual

Aquest web conté informació del curs passat, 2021/22, que no està actualitzada, encara que pot ser interessant per a conéixer aquest tipus d'ensenyament/aprenentatge.

Per a qualsevol dubte o consulta, per favor, escriviu a aquesta adreça de correu: 12008466.info@edu.gva.es

El programa d’Aprenentatge d’Idiomes en Línia

Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana

Cursos en línia de B1 i B2 d'anglés

Per a aquest any acadèmic, es posen en marxa els cursos curriculars en línia dels nivells intermedi B1 i intermedi B2 d'anglés, als quals podrà accedir-hi l'alumnat del programa That's English! del curs 2020-2021 i la ciutadania en general.

El procediment d'admissió als cursos curriculars a distància dels nivells intermedi B1 i intermedi B2 es fa d'acord amb la prioritat següent:

• Alumnat del That's English! del curs 2020-21
  • Persones candidates de nou ingrés

Les escoles oficials d'idiomes en què s'imparteix aquest ensenyament són les següents:

Més informació al voltant dels cursos en línia d'anglés de Nivell B1 i B2

Programa PIALP en línia

Continuem amb el Programa PIALP en els nivells B2 i C1. No et perdes la pròxima convocatòria d'aquests cursos per al professorat