Admissió i Matrícula curs 2022-2023 (juliol i setembre)

Pots consultar: RESOLUCIÓ COMPLETA. · Informació sobre el tràmit d’admissió. · Requisits: edat, nacionalitat. · Requisits per a l’accés directe a nivells superiors. · Guia de preguntes freqüents en castellà. · Frequently Asked Questions (ENGLISH). · PIALP ·
PROVA DE NIVELL: Per a accedir directament a un curs superior al 1A2 si no tens cap document que et permeta l’accés directe a nivells superiors (veure ací). Més informació ací.

Primer període d’admissió: juny i juliol

(Si vols fer Prova de Nivell, punxa ACÍ).
20 de juny Es publiquen les vacants de totes les EOI. Podràs consultar-les ací.
Del 20 de juny a les 12.00 h al 4 de juliol a les 23.59 h S’obri l’assistent telemàtic (hi ha un error en Inglés 1A2 a Dénia: l’horari dilluns i dimecres de 19 a 21 que apareix en l’assistent NO EXISTEIX. L’horari real és LX d’11 a 13 i l’opció de sol·licitar aqueix grup s’habilitarà al setembre).
Entra en l’assistent per a sol·licitar idiomes i horaris, segueix els passos fins al final, confirma, envia, descàrrega i guarda la teua sol·licitud. Mira la guia de l’assistent telemàtic abans. Check the manual for the telematic admission first.
Si l’assistent no et permet crear l’usuari punxa ací. If you cannot create a user clic here.
Si necessites ajuda amb l’assistent telemàtic sol·licita cita prèvia.
L’alumnat nou sol pot triar un curs superior a 1A2 si compleix els requisits d’accés directe o si realitza la PROVA DE NIVELL.
8 de juliol Rebràs un correu electrònic amb enllaç per a consultar quin horari t’han assignat, segueix les instruccions per a pagament de taxes. IMPORTANT: marca la casella d’obertura d’expedient si és la primera vegada que et matricules en una EOI.
NO TENS PLAÇA ENCARA! Has de formalitzar la matrícula!

De l’11 al 25 de juliol

Formalitza la teua matrícula en línia

Formulari per a formalització telemàtica de la matrícula alumnat alguna vegada matriculat en l’EOI Dénia (Enrollment form current students, clic here).

Formulari per a formalització telemàtica de la matrícula d’alumnat nou (mai abans en EOI)
(Enrollment form new students, clic here.

Del 15 al 29 de juliol

Matrícula presencial (alumnat nou i antic).
Presenta la documentació en secretaria de l’EOI.
Sol·licita  Cita prèvia.
De l’1 al 9 de setembre Resolució d’incidències en l’assistent telemàtic i/o formalització de matrícula.
Matrícula de persones en llista d’espera de l’adjudicació del dia 8 de juliol.

Segon període d’admissió: setembre

(Si vols fer Prova de Nivell, punxa ACÍ)
15 de setembre Se publiquen les vacants de totes les EOI. Podràs consultar-les ací.
Del dia 15 de setembre a les 12.00 h
al dia 18 de setembre a les 23.59 h
S’obri l’assistent telemàtic.
Entra en l’assistent per a sol·licitar idiomes i horaris, segueix els passos fins al final, confirma, envia pots descarregar i guardar la teua sol·licitud.
Mira la guia de l’assistent telemàtic abans.
Check the manual for the telematic admission before you start.
Si necessites ajuda amb l’assistent telemàtic sol·licita cita prèvia.
21 de setembre Rebràs un correu electrònic amb enllaç per a consultar quin horari t’han assignat, segueix les instruccions per a pagament de taxes. IMPORTANT: marca la casella d’obertura d’expedient si és la primera vegada que et matricules en una EOI.
NO TENS PLAÇA ENCARA fins a formalitzar la matrícula en secretaria!
Del 21 al 25 de setembre Formulari per a formalització telemàtica de la matrícula alumnat prèviament matriculat en una EOI.
Formulari per a formalització telemàtica de la matrícula d’alumnat nou (mai abans matriculat en EOI).
Del 21 al 29 de setembre Matrícula presencial (alumnat nou i antic).
Presenta la documentació en secretaria de l’EOI.
Sol·licita  Cita prèvia.
30 de setembre i 3 d’octubre Matrícula de candidats en llistes d’espera.
Ens posarem en contacte amb els candidats per ordre d’admissió.

Període d’últimes vacants: octubre

Una vegada finalitzat el procés telemàtic d’admissió i matrícula de juliol i setembre, si encara queden places vacants, els interessats es podran matricular presencialment a les escoles.