El passat dimarts 5 de maig férem entrega dels diners recaptats a l’esmorzar i el mercadet solidaris durant les xi jornades sobre convivència, celebrades al nostre institut el 30 de març i l’1 d’abril de 2026.
Els diners s’han donat a «afpem horta sud», associació que treballa sobre salut mental, i que porta participant en les nostres jornades sobre convivència des de fa quatre cursos.

