L´alumnat de segon curs del cicle superior de dietètica del nostre centre posa en marxa a partir del proper dijous 16 de gener fins dijous 20 de febrer de 14,10 a 15,05 hores una campanya d´educació sanitària i promoció de la salut on es durà a terme la recollida d´aliments específics per a les persones afectadas per la barrancada (DANA).
El propòsit d´aquest projecte es fer arribar una sèrie d´aliments especials en funció de les diferents malalties nutricionals o dietètiques després d ´haver fet un estudi de les diferents necessitats alimentàries de mà del nostre alumnat afectat directament. Sent ells i elles una font d´informació de la problemàtica en primera persona.
Amb tot açò ,cada dijous de cada setmana (del 16 de gener al 20 de febere) al hall o entrada del centre es situará un grup d´alumnat per tal de recollir els aliments que serán emportats al IES Sedaví (centre afectat i colaborador) on el nostre alumnat d´este mateix curs de dietètica va a desenvolupar unes xarrades a través del mòdul de microbiología i higiene alimentària de mà de la nostra companya Maite Costa.
Cada setmana us farem arribar per correu, una infografía informativa per tal que sapigueu quins tipus d´aliments es requereixen o podeu aportar i per a quin col.lectiu de pacients.
Si podeu difondre aquesta informació a persones pròximes i fer menció al vostre alumnat en classe , serà de molta ajuda.
Estan sent temps durs per la nostra comarca i les persones damnificades necessiten el nostre suport ara més que mai , ja que la onada massiva d´ajuda pareix estar minvant, malauradament.
Gràcies per la vostra col.laboració
Més informació a Recollida aliments.pdf