Fem un fanzine!

Un fanzine és una publicació temàtica realitzada per persones aficionades, generalment sobre temes culturals. Tanmateix, adaptem el format d'un fanzine per tal que l’alumnat agrupe de forma lliure els continguts dels tallers realitzats durant la visita a l’Escola de la Mar: Informació sobre els vaixells de rescat humanitari i el port, així com de les organitzacions que hi participen i l’escenari on es desenvolupa el rescat. Tot sempre atenent el que entenem com una necessitat bàsica, la defensa dels drets humans i a la llibertat de moviment de les persones.

Descripció

L’alumnat disposa d’un full amb un mapa de la Mediterrània, a més d’adhesius, colors, etc. D’acord amb les instruccions hauran de distribuir els continguts proposats. El resultat final es plasma en una xicoteta revista o fanzine, que cada alumne redacta i decora lliurement a partir del material facilitat elaborant així una obra única i personal que serveix per arreplegar els coneixements recollits durant la visita a l’Aula Didàctica.

Vincle amb les assignatures

• Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural