Resolució de problemes correu GVA

Quan existisquen problemes amb algun dels comptes de correu GVA (personals o de centre), s’ha de remetre un tiquet al SAI, en la cua “Correu electrònic”.

Els problemes més freqüents són:

  • Desconeixement o pèrdua de contrasenya. Aquest tipus de problema se sol resoldre molt ràpidament mitjançant trucada telefònica al SAI.
  • Personal per al qual haja fallat la creació automàtica de comptes de correu
  • Centres de nova creació que passat un temps no tinguen els seus compte de correu activades
  • Eliminar una redirecció del correu que es va fer per part de l’usuari quan la plataforma ho permetia

Davant problemes de capacitat amb el correu, recomanem utilitzar i configurar un client de correu, esborrar periòdicament la paperera i utilitzar carpetes locals per a emmagatzemar i organitzar els correus antics.

Si malgrat dur a terme les actuacions anteriors, el problema de capacitat persisteix, es pot sol·licitar un augment de la quota mitjançant incidència la SAI.

Suport i Assistència Informàtica

Per a gestionar les incidències s’ha d’utilitzar l’aplicació: Gestió d’incidències

(Accés amb usuari i contrasenya d’ITACA)

Horari d’atenció

Dilluns a dimecres
08:00 h. a 17:00 h.

Dijous 8:00 h. a 15:00 h. y 16:00 h. a 19:00 h.

Divendres
08:00 h. a 15:00 h.

Mes agost: Dilluns a divendres de 08:00 fins 15:00 h.

Telèfon d’assistència 961 20 76 85